Ailenin istediği biri ile oturum almak için evlenilir mi?

Öncelikle merhabalar iyi geceler. Ben 18 yaşındayım ve Almanya'da yaşıyorum ama azül olarak şu an burada okuyorum meslek üzerine ve büyük ihtimalle oturum alma şansım var. Yanımda annem abim de var ama abim oturumlu, burada bana 26 yaşında birini buldular abim evlen bir kaç yıl sonra oturumunu alır boşanırsın diyor ama ben de evliliği sahtede olsa istemiyorum neticede bir beraberlikten söz ediyoruz kendimi bu konuda çok baskı altında hissediyorum ve karar verme konusunda çok aradayım çünkü annem babam abim ablam hepside bunun iyi olacağını söylüyor ama ben bu yaşta böyle bir evliliğe kendimi uygun görmüyorum. Siz olsaydınız bu durumda napardınız?
Ailenin istediği biri ile oturum almak için evlenilir mi?
Cevapla