Liseden 5-6 senedir görüşmediğim arkadaşım buluşmak için için mesaj attı. Ne diyeceğim?

İnstgaramda bi hikaye paylaştım liseden arkadaşım yazmış (erkek) kısa bi konuştuk sonra ee ne zaman buluşuyoruz yazdı ama yani en son lisede denk gelmiştik üstünden 5-6 sene geçti nasıl bi cevap vereceğimi bilemedim niye buluşalım ki de denmez abes olur ne diyeceğim?

Liseden 5-6 senedir görüşmediğim arkadaşım buluşmak için için mesaj attı. Ne diyeceğim?
Cevapla