Çocukla flört aşamasındaydik, arkadaş kalip yine buluşalim diye mesaj atti amaci ne?

Çocukla flört aşamasindaydik sebepsiz yere arkadaşlik senle daha iyi diye mesaj atti.

Bu arada sevgilisinden ayrilali daha çok yeniymiş. Tabi benim bundan haberim yoktu. Her neyse o gün ins da saatlerce cevrimciydi. Bende bir sıkınti mi var dedim. Senle arkadaslik daha iyi sen beni kıskanırsın dedi. Yine arkadaşca bulusalim kahve içelim dedi

Bende bağirdim niye o kadar ümit verdin diye. BANA CIDDI DUSUNUYORUM DEMIŞTI. Ben senle arkadas kalmam diye bagirdim agzima geleni soyledim. Ins dan engelledi. Selam vermiyorum surekli bana bakiyor. Gecende wp ta foto attim begeni atmis amaci ne?

Çocukla flört aşamasındaydik, arkadaş kalip yine buluşalim diye mesaj atti amaci ne?
Cevapla