2. kez evlilik yapanlar, "ilk evlilikten daha beter olursa" diye tereddüt etmiyor mu?

Nasıl cesaret ediyor ikinci kez. Ya ilkinden daha beter olursa. Neticede ilkiyle de kötü diye evlenmedik dimi?

Güncellemeler
+1 yıl
Yeni aday çıkarması yakın o zaman. Bu yıl yeni başladı daha dur 😀
Güncellemeler
+1 yıl
İlginiz için teşekkürler. Bu kadar popüler olacağını düşünmemiştim bu konunun 🙂
2. kez evlilik yapanlar, "ilk evlilikten daha beter olursa" diye tereddüt etmiyor mu?
Cevapla