Müjdeler olsunnn...
Detay yok😻

Müjdeler olsunnn...
Detay yok😻

Soruyu sabah hastanede gören ben.. Hadi konuşalım. Ay ama yalnız ben fısıltiyla konuşamam detaya yazmışsın kederlerimiz uyuyor diye.. uyaniversinler kahvaltı vaktiiii
Eyvah ama benim de ders başlayacak 5 dakika sonra, soruya birazcık geç kalmış olabilirsin..😬 ha bu arada uyandılar kahvaltı yapıyorlar 😉
O zaman sana iyi dersler. Onlara da afiyetler😜✌️😎
Teşekkür ederimm 🙏🏻💝 sana da geçmiş olsun ve kolay gelsin.
Oluur. Mesela hiçlik nedir? Nasıl hiç olup o mertebeye erişebiliriz? Tasavvuftaki hiçlikle, felsefedeki nihilizm aynı şey mi mesela?
Hiç olabilmek hepimizin nasibinde olsun sadece oyalandığmız fani hayatta.. Hiçlik" makamı aslında birlik makamıdır. Bu makama ulaşmak için, hiç olmak için "bir olmayı" öğrenmeliyiz. Sandığımız anlamda bir "hiçlik" (yok oluş) mümkün değildir, her şey yalnızca var olur ve var olan hiç bir şey yok olamaz. Birlik için yapmamız gereken ilk şey ise bütün evreni ve onun içindekileri kabul edip kucaklayabilmektir. Işık karanlık demeden, iyi kötü demeden yalnızca saygı duyarak bakabilmek. Odaklandığımız şey gerçekliğimizi yaratır. En önemli erdem yargılamadan, yalnızca gözlem yapabilmeyi öğrenmektir. Ne demiş hazreti mevlânâ...
TASAVVUF;
Bilmek değil, bilmemek sanatıdır.
Bildiklerinle ortaya çıkmak değil, bilakis bilmiyormuş gibi görünme sanatıdır.
Benlik değil, hiçlik sanatıdır. Büyüme değil, küçülme sanatıdır. Kendini üstün hissetme değil, tam tersine, kendini unutma sanatıdır. Herkese el öptürme değil, herkesin kalbini öpme sanatıdır...
😍🤌 bittim görüşüne
Teşekkür ederim 💮
Efsane bir soru, KS tarihinin en iyi sorusu, yıldız verilip baş köşeye yerleştirilmelidir 😂
Hiçbir şey, çok güzel kelimedir. Adı üstünde hiçbir şeydir. İnsan bazen hiçbir şey yapmak istemez, bu yüzden hiçbir şey çok önemli bir kelimedir. Hiçbir şey kelimesi hakkında söyleyeceklerim bu kadardır 😂
Tenk yu : ))
Cevap
9Cevap
Konuya göre değişir. ama konuşacak halim yok hiç.
Ben de sorduğuma pişman oldum 😅 uyuyak en iyisi ✌🏻
Uyuyalım zaten uykudan tam yazamıyorum 😅✌️
Günoo🌞
Her şey hakkında hiçbir şey konuşasımız yokken hiçbir şey hakkında nasıl her şeyi konuşabiliriz ki aşkom ahsjsj
Ne konusacagız uykuya giderken
Rüyamda ne göreceğim bunun hakkında hiçbir şeyin her seyini konuşabilirik
Beyinleri yakmak petunyaaağ😂
😂🥂
Konuşalım hiç birşeyi bebeğim sen ne istersen konuşalım ya da susalım ben zaten terelelli fjfjfj
Jdjfj yarın konuşuruz güzellik 😂
Kafam zaten karışık, birde sen karıştır iyice :D
Dort duvari asmaz sandigin sesin yedi gok semayi asiyor :))
🙃🌸
o nasıl oluyor hiçbir şey hakkında her şey? olmayan bir şeyin olması gibi mi?
değişik bir sohbet türü ve hiç yapmadım. bu resmen mantık yoran bir sohbet olurdu sanırım
ok. şu an mantığın ne diyor sana.
Kederlerimizi uyandıralım yolculuk vakti geldi gitsinler. Kapıda mutluluk bekliyor artık onu içeri alalım..
Çünkü ben kapına varmadım henüz 😅
Bir bakmışsın zili çalmışım şimdi 🤪
Bir dahakine zamanında katılacağım 😅😅
Tüh kaçırmışım, tam benlik soruymuş :)
Uzun ince hiç yolundayım gidemiyorum hiçbir gece
En güzeli uyumak 😂
O zaman günaydın genç öğretmen 😊
Gayet iyi hiç kış gibi değil ya 🥹
Deri ceketle işe geldim öyle bir hava 🥹
Sen nerede yaşıyorsun ki Norveç falan mı 🤔😂
Güzel örnek bak o istek bana da geldi şu an 😂
Huzur olarakta aratmıyorsa çok iyi genç öğretmen 😎
İyi dersler genç öğretmen 🙏 kolay gelsin
Eyvallah sağ ol genç öğretmen 🙏
Tabiki konuşalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?