Hangi cins yalnızlığı daha çok seviyor?

ben şahsen çok severim. hele de belli bir yaşı geçtikten sonra bırakın eş, sevgili filan, arkadaşlarımla bile takılasım gelmiyor... peki bu durum şahsıma mı özgü yoksa belli bir olgunluğa erişen, bir de hele başkalarına ihtiyaç duymayan koşullara sahip tüm hemcinslerime mi özgü?

kadınım, yalnızlığı severim
kadınım, yalnızlığı sevmem
erkeğim, yalnızlığı severim
erkeğim, yalnızlığı sevmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
bakalım anket sonuçları ne çıkacak
Hangi cins yalnızlığı daha çok seviyor?
Cevapla