Karşı cins ilişkisini ve evliliği gram istemeyen kaç kişiyiz?

iki tane ilişkim oldu zamanında, evlenmem için fırsatım da oldu ama kabul etmedim. hep kaçtım evlilikten. sonuçta yıllar içinde yaş da geçtikçe karşı cinsten zaten ful soğudum. evlilik çoluk çocuk isteği bende hiç olmadı zaten ve bundan sonrası için de asla istemem. uğraşamam öyle bir hayatla, çocuk doğur, büyüt, el oğluna hizmet filan.. ha bir de evlenenlerin de hali ortada, evli erkeklerin geneli sevgili arıyor sanalda. o yüzden mutlu evlilik olduğunu da gram sanmıyorum... bu arada asıl mesele şu ki ben şu an iyi ki hata yapıp evlnememişim diyorum., yani bu hayat bana daha mutluluk veriyor. özgürsün her şeyden önemlisi. paranı da kendi keyfine harcıyorsun.

Güncellemeler
+1 yıl
bence kendi başına mutlu olmayı bilen ve kendi ayakları üstünde durabilen kadınların çoğu böyle düşünüyor ama onlar neredeler. :dd
Karşı cins ilişkisini ve evliliği gram istemeyen kaç kişiyiz?
Cevapla