Sizce ben korkulacak biri miyim? Benden insanlara zarar gelir mi?

Geçirdiğim bir rahatsızlıktan dolayı kaslarımda güç kaybı oluşmuştu ve o yüzden fazla güçlü değilim, ama sinirlendiğim zaman gözüm dönüyor, aklım adeta başımdan gidiyor ve her şeyi yapabilecek durumda oluyorum. Mesela geçenlerde Küçükpark'ta biraz dolaştım, sonrasında arkadaşımın ailesiyle birlikte işlettiği tekel bayiinden şişe bira alıp yurda doğru yürümeye başladım. Yolda giderken adamın biri " Geçmiş olsun, Allah şifa versin " dedi, o öyle deyince bir anda kafam attı, kendi kendime " Sen kimsin ki? Herhangi bir sorunum yok, ayrıca olsa bile bundan sana ne? " dedim, elimdeki şişelerden birini adamın kafasına atasım geldi, ama sonra başıma iş açarım diye korkup vazgeçtim. Birkaç gün sonra odam çok havasız olduğu için oda arkadaşlarıma sinirlenip odayı havalandırmak için pencereyi sertçe açtım ve pencere yerinden çıktı. Sonra oda arkadaşlarımdan biri taktı. 2 gün önce de yurt çalışanlarına sinirlendim ve sinirimden elimle asansör kapısına vurup bağırdım. Sonra resepsiyondan 2 tane görevli geldi ve 1 tanesi bana " Ne oldu? Niye bağırıyorsun? " dediler, ben de sert bir şekilde bakarak " 2 saat oldu, 2 saat " dedim. Resepsiyon çalışanlarından biri de " Tamam da abiciğim kadının işi varmış. Biz ne yapalım? Şimdi geldi, aşağıda üstünü değiştiriyor " dedi. Sonra çamaşırhaneye gittim ve bir süre sonra abla koşarak geldi ve çamaşırlarımı kurutma makinesine attı.
Sizce ben korkulacak biri miyim? Benden insanlara zarar gelir mi?
Cevapla