Dün kardeşimin düğünü vardı. Aile fotoğrafında benimle tek çekilmek istemedi, yaptığı ayıp değilmi?

Dün kardeşimin düğünü vardı. Foto çekilelim gelin damat ben dedim yanlarına gittim. Üçümüz birlikte çekinelim, aile albümlerinde üçümüz de olalım dedim. Kardeşim sen tek gelme diğer kişiler de gelsin öyle dedi benle tek foto çekinmedi. Ayıp mı etmiş?

Dün kardeşimin düğünü vardı. Aile fotoğrafında benimle tek çekilmek istemedi, yaptığı ayıp değilmi?
Cevapla