Kiram 200 tl eksik. Öğrenciyim anca bu kadar çıktı bu haliyle ev sahibine atsam çok kızar mı?

Çok aksi bir ev sahibim var 9.000 kira ödüyorum bu ay 200 eksik. Ailemden, bursumdan derken anca bu kadar denkleştirebildim. Sizce çok kızar mı arayıp söylemeli miyim ev sahibime?

Kiram 200 tl eksik. Öğrenciyim anca bu kadar çıktı bu haliyle ev sahibine atsam çok kızar mı?
Cevapla