Eşimin ailesini kendisi ile birlikte haftada bir ziyaret etmem konusunda ısrarcı, ben istemiyorum. Ne yapmalı?

Eşimin ailesi, özellikle annesi eşinsiz gelme diyerek baskı kuruyor gibi hissediyorum. Çünkü eşim çok büyük stres yaşıyor gitmek istemediğim zamanlarda, bana onlar seni seviyor o yüzden gelmeni istiyorlar dese de doğru olduğunu düşünmüyorum, o zaman neden bu kadar strese girsin ki? Bu durum beni çok geriyor, eşimi çok seviyorum ama ailesine gitmek istemediğimde bahanemin olması gerekmiyor, yorgunluk ya da evimde dinlemeyi istemem de bir bahanedir. Bu hissi sevmiyorum, eskiden çok sevdiğim bu insanlara laf sokma isteğim oluşmaya başladı, onlara karşı soğudum. Hep bu zorundalık hissinden. Bu olmasa haftada iki bile gitmek isteyebilirim ama ben zorundalık hissine zıt biriyim, kendi ailem çok rahattır. Eşimin ailesi özellikle annesi öyle değil ki bu durumu yaşıyoruz diye düşünüyorum. Eşimle de konuştum durumu, evlenmeden önce birbirimize çok bağlı sürekli görüşen bi aile olduğumuzu biliyodun. Benim eşimin ailemle görüşmesi gerekiyor diyor. Gitmek istemediğimde ilerde çok büyük bir sorun olabilir bu gibi ifadeler kullanıyor. Oysa evlenmeden önce böyle zorundalıklar yoktu, gittiğimde mutlu olurlar, gitmediğimde sorun olmazdı. Haftada bir gün çok büyük zor geliyor. Ne yapmalı? Eşimle bu konuda anlaşamıyoruz gibi duruyor ve ben böyle yaşayamam.

Eşimin ailesini kendisi ile birlikte haftada bir ziyaret etmem konusunda ısrarcı, ben istemiyorum. Ne yapmalı?
Cevapla