• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Sizinle aynı yaştaki insanların evlendiğini görünce ne hissediyorsunuz? (Sayfa 2)

Nightwalk35
Nightwalk35 Takip Et
Master Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1622
Yapay Zekaya Sor
Sizinle aynı yaştaki insanların evlendiğini görünce ne hissediyorsunuz?
Cevapla
Meslek Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
40 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

102

Cevap

136

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • birtanekızzz0
    birtanekızzz0 Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Tuhaf buluyorum. Ben okuyorum onlar evleniyor kendimi kraliçe gibi hissediyorum 🤭

    1
    0 Yorumla
  • Başak6419
    Başak6419 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Hiç bişey düşünmüyorum hayırlı olsun diyip geçiyorum

    1
    0 Yorumla
  • Lütfetmedinizefenim
    Lütfetmedinizefenim Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Ilk defa bufun arkadaşa takı taktım

    Daha dün mahallede kavga ediyordum

    1
    0 Yorumla
  • serenum
    serenum Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Benim yaşımda evlenenleri görünce yazık gençliklerini yaşayamamışlar doğru düzgün diyorum valla.

    1
    0 Yorumla
  • oɿƚꙅɘɒm
    oɿƚꙅɘɒm Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Allah mutlu mesut bahtiyar etsin, darısı isteyenlerin başına derim.

    1
    0 Yorumla
  • Behavaha
    Behavaha Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 534 cevap paylaştı.

    İlim irfandan geri kaldığıma tembellik yaptığıma üzülürüm de evlenmediğime üzülmem.

    1
    0 Yorumla
  • 35-ÇILGIN-ADAM-35
    35-ÇILGIN-ADAM-35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Bişey hissetmiyorum ben onlardan daha kral yaşıyorum sadece çoçuk yok o kadar

    1
    0 Yorumla
  • Roselii
    Roselii Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Şey diyorum millet takır takır evleniyo bende büte çalışıyorum... bi git gel yaşattıyor

    2
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • idosko
    idosko Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    24 yasindasin ya ne evde kalmasi Allah icin ideal evlenme yasi 30 bence

    2
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Evdw kaldım diye şakasına dedim zaten niye ciddiye aldın ki :)

      Yorumla
  • XxBloomxX
    XxBloomxX Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Kendimi gururlu hissediyorum. onlar evlenirken ben kariyer plani yapiyorum diye. daha zekiymisim gibi hissediyorum ne yalan soyleyim.

    0
    3 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Hem evlenip hem kariyer yapanlara buradan ne söylemek istersin 😂

      Yorumla
    • XxBloomxX
      XxBloomxX
      +1 yıl

      Tebrik ederim, zordur

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Evet muhtemelen

      Yorumla
  • gulsahhh75i
    gulsahhh75i Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben kalbim kırılır diye yeni bir arkadaş bile edinmiyorum ama millet nasıl evleniyor onuda anlamıyorum anlamakta istemiyorum. Benden uzak kör şeytana yakın olsun 😂😂😎

    0
    0 Yorumla
  • m1nee
    m1nee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    valla ben bu yaşta neden evleniyor bu canım diyorum koca mı kaçıyor anlamadım ki bütün arkadaşlarım evleniyor aloo 20 yaşındayız? 😄

    0
    4 Yorumla
    • m1nee
      m1nee
      +1 yıl

      JAPDLD SÖVDÜĞÜM YERİ CANIM DİYE DEĞİŞTİRMİŞ AŞK OLSUN KS

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Yani 20 biraz erken olabilir evet ama herkesin kendi tercihi sonuçta

      Yorumla
    • m1nee
      m1nee
      +1 yıl

      ben işimi gücümü oturtmadan evlenmem evlenilmesine de çok olur gözüyle bakmam hayat kaçmıyor ve 20 yaş evlilik kararı vermek için yeterince olgun düşünebilecek bir yaş değil

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Herkesin olgunluk yaşı farklıdır diye düşünüyorum. Sen olgun hissetmiyorsan kendini tabiki evkenme

      Yorumla
  • verwindung
    verwindung Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Onlardan biri olmadığımı bir kez daha görüyorum ve benzemezliğimi tasdikliyorum, sürüye mensup olanlar birbirlerini taklit ederler, ben ise, sürünün yürüdüğü yolda bulunmayanım.

    0
    0 Yorumla
  • ispartalisparrow
    ispartalisparrow Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    +1 yıl

    Acaba ben mi geç kaldım diyorum ya. Aslında benle alakası yok, onlar erken evleniyormuş. :D

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • Mehmetsirincakir
    Mehmetsirincakir Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kendini kimseyle kıyaslama, karşılaştırma herşeyin vakti var zamanı var kaderin üstünde kader vardır

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Kıyaslamıyorum ki zaten. Herkesin kaderi farklı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Hiçbir şey düşünmüyorum ama biraz üzülüyorum hallerine. Çoğu mutsuz ama onları bağlayan bir hayatları var.

    1
    0 Yorumla
  • ZHIXTDZ
    ZHIXTDZ Takip Et
    Xper 1 Yaş: 126
    +1 yıl

    21 yasindayim ve cok gec kaldim hic sevgilim olmadi

    1
    6 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Yuh 21 yaşında da gec kaldım demez insan

      Yorumla
    • ZHIXTDZ
      ZHIXTDZ
      +1 yıl

      Neden?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      21 sin çünkü daha küçüksün

      Yorumla
    • ZHIXTDZ
      ZHIXTDZ
      +1 yıl

      Sokakta cok guzel kizlar bakiyo ama sokakta oldugu icin konusma firsatimiz olmuyor
      Instagramda zaten kizlarla konusulmuyor herkesin sevgilisi var cok sinirim bozuluyor

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Takılma buna

      Yorumla
    • ZHIXTDZ
      ZHIXTDZ
      +1 yıl

      👍🏻

      Yorumla
  • Nurullaheminoğl
    Nurullaheminoğl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Evliliğin yaşla alakali olmadığını düşünerek kendimi avutuyorum

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Doğru düşünüyorsun

      Yorumla
  • Banker_Bilo
    Banker_Bilo Takip Et
    Master Yaş: 51 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Hata yaptıklarını düşünürüm. İnsan 48 yaşında niye evlenir ki? Aptallık.

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Niye aptallık olsun. Evliliğin yaşı yok ki

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evlenmek istemiyorum aslında ama çift çift ev buluşmalarını bir özeniyorum onu görünce üzülüyorum ya

    1
    0 Yorumla
  • doanylmz
    doanylmz Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 540 cevap paylaştı.

    Bir şey hissedemiyorum öyle bakıyorum genelde. Evlendiğini değil, çoluk çocuklarının okula falan gittiğini de görüyorum güzel yani :)

    1
    0 Yorumla
  • rızıo
    rızıo Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 367 cevap paylaştı.

    Tuhaf hissediyorum 33 yaşında yim sanırım evlilik hayal kaç yaşındasın hanımefendi mesleğin varsa talip in olur

    0
    8 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Hayir tabiki.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Dalga mi geçiyorsunuz

      Yorumla
    • rızıo
      rızıo
      +1 yıl

      Yo dalga geçmiyorum memur san isteyen olur kaç yaşındasın

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Gerek yok. Bu sizi ilgilendirmez. İyi gunler

      Yorumla
    • rızıo
      rızıo
      +1 yıl

      Sanırım evde kaldın kız kurusu oldunnn

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Evde kalacağım bir durum yok. Evlenmek istesem birini bulmam hiç zor değil emin olabilirsin. Mesele adam gibi adam bulmak. Gördüğüm kadarıyla bu tavrınla senin de o kategoride olmadigin açık. Etrafta kız aranacagina kendi çeki düzen ver bence.

      Yorumla
    • rızıo
      rızıo
      +1 yıl

      Ben tam evlenilecek adamım

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Tamam aynen sen süpersin. Hadi başka yerde ara doğru insanı. Güle güle

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kadınların 3 kıstası var: Kas Boy Para Benim kadınlarda aradığım 3 Kıstas var ellenmemişlik öpülmemişlik yalanmamışlık... Karşılıklı olarak üç Kıstas da sağlanamıyor maalesef...

    0
    14 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Bunlar ne kadar sığ kıstaslar. İkisi için de söylüyorum. İlk söylediğin sığ kıstaslar, 2. söyledigin yetersiz. Ve emin ol insanlar tek tip değil. Böyle bir genelleme yapman da doğru değil o yüzden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kadınlar benden asla sağlayamayacağım 3 şeyi istediğinden ben de onlardan asla sağlayamayacakları 3 şeyi istiyorum. Kısasa kısas adaletin özüdür.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Kadınların tamamı için "o 3 kıstası saglayamazlar" demen aşırı saçma ve iftiraya giriyor. Herkesin aynı olmadığını üstüne basa basa tekrar söylüyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Geçmişlerini nereden bilip nasıl emin olup niye güveneyim ki?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Aynı şeyi kadınlar için de söyleyebiliriz o zaman. Kadınlar erkeklere nasıl güvensin? Geçmişlerinden nasıl emin olsun? Kişi kendi mayasini bi şekilde belli eder diye düşünüyorum. Yalancının mumu yatsıya kadar. Başta gizlese de sonra bir şekilde yalan dolan varsa aciga çıkıyor mutlaka

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kadınlar zaten ellenmemiş istemiyor ki çapkın playboy istiyorlar.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Aynen. Kalitesiz kadınlara bakarsan öyle dusunmen normal tabi.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Herkes kendi gibi olanı ister sen rahat ol

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eline erkek eli değmediğini söyleyenler neden bakir erkeklerle alay ediyor o zaman?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Bir çok ihtimal var ama bunu diyen kişi ya s*laktır, ya yalancıdır, ya da kendisi öyledir

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Yani kendisi el degmemis degildir*

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Yani bunu diyenlerle ben alay ediyorum şahsen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • isimsizzzz_giizli1
    isimsizzzz_giizli1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 71%
    +1 yıl

    canım mı bunlar dediğim oluyor hep mutlu olsunlar 😀

    0
    2 Yorumla
    • isimsizzzz_giizli1
      isimsizzzz_giizli1
      +1 yıl

      canım mı bunlar olacaktı 😀😀😀

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Tamam anladım ben site değiştiriyor kötü kelimeleri

      Yorumla
  • Birdusunceseli
    Birdusunceseli Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 35%
    +1 yıl

    hicbisey. onlar beni gorunce ne dusunuyor acaba? ulan ne siki tassa denk bence anca cocugumun bez parasi icin calisayim peh olabilir 😂

    0
    0 Yorumla
  • Farlander_SUPREME
    Farlander_SUPREME Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    18 yaşında olduğum için düşünebileceğim tek şey "hayatlarını ziyan ediyorlar" oluyor.

    0
    0 Yorumla
  • Hasans44
    Hasans44 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 93%
    +1 yıl

    24 yaşında bunu düşünüyorsan kendimi balkondan atacam

    0
    8 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Niye?

      Yorumla
    • Hasans44
      Hasans44
      +1 yıl

      24 yaşında evde mi kalınır 30 üstü olsa anlarımda düşünceni henüz o aşamada değilsin onun için dedim

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ya evde kaldım diye şakasına yazdım soruda. Bunu niye ciddiye aldınız ki

      Yorumla
    • Hasans44
      Hasans44
      +1 yıl

      Diğer yazdıklarında yanlış bir şey yok doğru düşünüyorsun onun için bu kısım a takıldık 😅

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      İlla açık aramak mı derdiniz 😂

      Yorumla
    • Hasans44
      Hasans44
      +1 yıl

      Açık bulamayınca eğlencesi olmuyor 😅

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
  • Marjin4l
    Marjin4l Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Boşanma oranının fazla olduğu bu zaman diliminde onlara üzülüyorum 😅

    1
    1 Yorumla
    • berkayalperdogan
      berkayalperdogan
      +1 yıl

      🤣🤣🤣

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bu devirde yanlız yaşamak daha kolay az stres oluyor

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hepsinden önce ben evlenip çoluk çocuğa karıştım. Onlar ne hissediyor bilemiyorum 😀🤪

    1
    0 Yorumla
  • beselye
    beselye Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Geçmiş olsun demek geliyor içimden ama tabii ki de mutluluklar diliyorum. 😄

    1
    0 Yorumla
  • Adartmnskc
    Adartmnskc Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 617 cevap paylaştı.

    Eş seçimi hepsinden önemli

    2
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Bence de

      Yorumla
  • aloneenolaa
    aloneenolaa Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Benim arkadaşların çocukları bile var çok genç sayılmam artıkın

    0
    0 Yorumla
  • Airenne
    Airenne Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Sevdigi kisiyi buldugu icin sansli oldugunu dusunuyorum

    0
    0 Yorumla
  • Мэматi_баба_рro
    Мэматi_баба_рro Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 80%
    +1 yıl

    Evlilik dışı hamile kalıp kaciyolar çok şükür diyorum ben böyle olmadım

    0
    0 Yorumla
  • Sahil06
    Sahil06 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 93%
    +1 yıl

    Okula giden çocukları bile var. Her şey nasip elbet ama benim gibi treni de kaçırma.

    0
    0 Yorumla
  • Karanfil5
    Karanfil5 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Tam olarak seninle aynı düşüncedeyim ben de kdkdk

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      :)

      Yorumla
  • ölüprofil
    ölüprofil Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    çok kötü hissediyorum 😔

    1
    2 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Kötü hissetmemelisin

      Yorumla
    • haddadi69
      haddadi69
      1 yıl

      neden

      Yorumla
  • Udyri
    Udyri Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20 , eic 76%
    +1 yıl

    18 yaşında evlenende ne biliyim

    1
    3 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Evet biraz küçük bir yaş

      Yorumla
    • Udyri
      Udyri
      +1 yıl

      Bende Evlencem ya cbxnbxx 20 li yaşlarda evlenmek en iyisi

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Katılıyorum 20 li yaşlar iyidir

      Yorumla
  • Simurg_4
    Simurg_4 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    Yok herkesin vakti zamanı kendine ait

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Evet öyle

      Yorumla
  • Sankiskizzzz299
    Sankiskizzzz299 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Ben görüyorum güzümün onu de düğünleri oldi kendimi degersiz kötü hissettim evde kalmis lafi irenc bir laf bunu kadinlar birnirn diyor

    2
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sorumda evde kalmayı şakasına dediğim bariz değil mi?

      Yorumla
  • sanacirulikiz
    sanacirulikiz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Evlilik düşünmediğim için bir şey hissetmiyorum vallahi 🌺💐🫖

    1
    0 Yorumla
  • rujumhepdaginik
    rujumhepdaginik Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Evlenenden daha çok gördüğüm için sıkıntı yok 😂😂😂

    1
    0 Yorumla
  • Emreck04
    Emreck04 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 38
    +1 yıl

    Üzülsek ne olacak Kızlar nerede maymun suratlı çakal varsa * varsa onlara gidiyor abi bizim gibi efendi yakışıklı adamlara bakmıyorlar

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Genelleme yapmayalım

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bana ne evlenenlerden. Bana para lazım. Paran varsa her şeyin olur.

    2
    0 Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı.

    Evlenmek için geç kaldığımı düşünüyorum

    1
    5 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Öyle düşünme

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      35 yaşına geldim gençliğim hep yalnız geçti hiç sevgilim flörtüm bile olmadı maalesef evlenemeden yaşlanıyorum

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Yaşlı değilsin. Hakkında hayırlısı olsun

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Sağ ol evet hayırlısı olsun

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    İlk bi kıskanıp kafaya takıyorum ben neden evlenemedim diye sonra da hallerini görüp allahtan bekarım istediğim gibi yaşıyorum diyorum

    2
    0 Yorumla
  • ardalien
    ardalien Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Sacmalama herkes aynı anda evlenecek diy enir sey yok bu büyüye kapılıp erken evlenme sakın sevmediğin birisiyle

    0
    2 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ben öyle bişey mi dedim? Sorumu da açıklama kısmını da bir daha okuyun bence

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ben sadece ne hissediyorsunuz görünce dedim. Herkes aynı yaşta evlenmek zorunda değil tabiki. Sırf evlenmis olmak için evlenilmez diye de belirttim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Mutlu oluyorum birazda kiskaniyorum ama yasim. daha kucuk oldugu icin mutluluk dileyip geciyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Uzuluyorum hallerine yazik evlenmeyin evlilik bi insanin bitisidir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Evet birçoğu evlendi, iyi ki de evlenmedim diyorum. Hepsinin hayatları da b*k gibi.

    0
    0 Yorumla
  • alfapower
    alfapower Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    kesin kavga edecekler, birbirilerini boğazlayacaklar birbirlerini üstünlük kurmaya çalışacaklar ve boşanacaklar

    0
    6 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Felaket tellallığı

      Yorumla
    • alfapower
      alfapower
      +1 yıl

      hiç sanmıyorum

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sanmalısın

      Yorumla
    • alfapower
      alfapower
      +1 yıl

      gördüklerime mi hayalleri mi inanmalıyım. tabi ki hülyaları bir kenara bırakıp gerçeklere odaklanmalıyım

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ben de gerçeklerden bahsetmiştim aslında ama sen bilirsin tabi

      Yorumla
    • alfapower
      alfapower
      +1 yıl

      sen de bil

      Yorumla
  • Yagmur7273
    Yagmur7273 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 91%
    +1 yıl

    Mutlu oluyorum herkes kendi hayatını yaşar sonuçta

    2
    0 Yorumla
  • daaeda
    daaeda Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Çıldırmışlar çünkü daha erken

    2
    0 Yorumla
  • Misandrizm
    Misandrizm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 93%
    +1 yıl

    Gülüyorum aceleniz neydi diye ksdmdkdkfl

    2
    1 Yorumla
    • Soylu_Orgun
      Soylu_Orgun
      +1 yıl

      Aradığım yorumu buldum sonunda 😅

      Yorumla
  • Kehribark
    Kehribark Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Bekarlık sultanlıktır diyip oynuyorum düğünlerinde

    2
    0 Yorumla
  • Baydiyeceksiniz
    Baydiyeceksiniz Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 390 cevap paylaştı.

    Kesinlikle evlenmek için evlenillmez

    2
    0 Yorumla
  • KahveSacliHeRif
    KahveSacliHeRif Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 46%
    +1 yıl

    Bazen imrendiğim oluyor

    2
    0 Yorumla
  • karamelizeaşk
    karamelizeaşk Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    İster istemez üzülüyorum

    2
    0 Yorumla
  • Aliasing26
    Aliasing26 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Ben evde kaldım zaten😂

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (118)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sizinle aynı yaştaki insanların evlendiğini görünce ne hissediyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sizinle aynı yaştaki insanların evlendiğini görünce ne hissediyorsunuz? 26 cevap verildi
Günün birinde evlendiğinizde hiç tanımadığınız kişilere anne ve baba demek tuhaf gelmiyor mu? 47 cevap verildi
Sizinle aynı yaştaki biriyle evlenir misiniz? 30 cevap verildi
Yaşıtlarınızın arkadaşlarınızın evlendiğini gördükçe geç kalmış hissediyor musunuz? 12 cevap verildi
Evli çocuklu insanları görünce ne düşünüyorsunuz? 50 cevap verildi
Kaç yaşındaki insanın evli olmasına şaşırırsınız? 46 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨