AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
136Cevap
Tuhaf buluyorum. Ben okuyorum onlar evleniyor kendimi kraliçe gibi hissediyorum 🤭
Hiç bişey düşünmüyorum hayırlı olsun diyip geçiyorum
Ilk defa bufun arkadaşa takı taktım
Daha dün mahallede kavga ediyordum
Benim yaşımda evlenenleri görünce yazık gençliklerini yaşayamamışlar doğru düzgün diyorum valla.
Allah mutlu mesut bahtiyar etsin, darısı isteyenlerin başına derim.
İlim irfandan geri kaldığıma tembellik yaptığıma üzülürüm de evlenmediğime üzülmem.
Bişey hissetmiyorum ben onlardan daha kral yaşıyorum sadece çoçuk yok o kadar
Şey diyorum millet takır takır evleniyo bende büte çalışıyorum... bi git gel yaşattıyor
😂
24 yasindasin ya ne evde kalmasi Allah icin ideal evlenme yasi 30 bence
Evdw kaldım diye şakasına dedim zaten niye ciddiye aldın ki :)
Kendimi gururlu hissediyorum. onlar evlenirken ben kariyer plani yapiyorum diye. daha zekiymisim gibi hissediyorum ne yalan soyleyim.
Hem evlenip hem kariyer yapanlara buradan ne söylemek istersin 😂
Tebrik ederim, zordur
Evet muhtemelen
Ben kalbim kırılır diye yeni bir arkadaş bile edinmiyorum ama millet nasıl evleniyor onuda anlamıyorum anlamakta istemiyorum. Benden uzak kör şeytana yakın olsun 😂😂😎
valla ben bu yaşta neden evleniyor bu canım diyorum koca mı kaçıyor anlamadım ki bütün arkadaşlarım evleniyor aloo 20 yaşındayız? 😄
JAPDLD SÖVDÜĞÜM YERİ CANIM DİYE DEĞİŞTİRMİŞ AŞK OLSUN KS
Yani 20 biraz erken olabilir evet ama herkesin kendi tercihi sonuçta
ben işimi gücümü oturtmadan evlenmem evlenilmesine de çok olur gözüyle bakmam hayat kaçmıyor ve 20 yaş evlilik kararı vermek için yeterince olgun düşünebilecek bir yaş değil
Herkesin olgunluk yaşı farklıdır diye düşünüyorum. Sen olgun hissetmiyorsan kendini tabiki evkenme
Onlardan biri olmadığımı bir kez daha görüyorum ve benzemezliğimi tasdikliyorum, sürüye mensup olanlar birbirlerini taklit ederler, ben ise, sürünün yürüdüğü yolda bulunmayanım.
Acaba ben mi geç kaldım diyorum ya. Aslında benle alakası yok, onlar erken evleniyormuş. :D
😂
Kendini kimseyle kıyaslama, karşılaştırma herşeyin vakti var zamanı var kaderin üstünde kader vardır
Kıyaslamıyorum ki zaten. Herkesin kaderi farklı
Hiçbir şey düşünmüyorum ama biraz üzülüyorum hallerine. Çoğu mutsuz ama onları bağlayan bir hayatları var.
21 yasindayim ve cok gec kaldim hic sevgilim olmadi
Yuh 21 yaşında da gec kaldım demez insan
Neden?
21 sin çünkü daha küçüksün
Sokakta cok guzel kizlar bakiyo ama sokakta oldugu icin konusma firsatimiz olmuyor
Instagramda zaten kizlarla konusulmuyor herkesin sevgilisi var cok sinirim bozuluyor
Takılma buna
👍🏻
Evliliğin yaşla alakali olmadığını düşünerek kendimi avutuyorum
Doğru düşünüyorsun
Hata yaptıklarını düşünürüm. İnsan 48 yaşında niye evlenir ki? Aptallık.
Niye aptallık olsun. Evliliğin yaşı yok ki
Evlenmek istemiyorum aslında ama çift çift ev buluşmalarını bir özeniyorum onu görünce üzülüyorum ya
Bir şey hissedemiyorum öyle bakıyorum genelde. Evlendiğini değil, çoluk çocuklarının okula falan gittiğini de görüyorum güzel yani :)
Tuhaf hissediyorum 33 yaşında yim sanırım evlilik hayal kaç yaşındasın hanımefendi mesleğin varsa talip in olur
Hayir tabiki.
Dalga mi geçiyorsunuz
Yo dalga geçmiyorum memur san isteyen olur kaç yaşındasın
Gerek yok. Bu sizi ilgilendirmez. İyi gunler
Sanırım evde kaldın kız kurusu oldunnn
Evde kalacağım bir durum yok. Evlenmek istesem birini bulmam hiç zor değil emin olabilirsin. Mesele adam gibi adam bulmak. Gördüğüm kadarıyla bu tavrınla senin de o kategoride olmadigin açık. Etrafta kız aranacagina kendi çeki düzen ver bence.
Ben tam evlenilecek adamım
Tamam aynen sen süpersin. Hadi başka yerde ara doğru insanı. Güle güle
Kadınların 3 kıstası var: Kas Boy Para Benim kadınlarda aradığım 3 Kıstas var ellenmemişlik öpülmemişlik yalanmamışlık... Karşılıklı olarak üç Kıstas da sağlanamıyor maalesef...
Bunlar ne kadar sığ kıstaslar. İkisi için de söylüyorum. İlk söylediğin sığ kıstaslar, 2. söyledigin yetersiz. Ve emin ol insanlar tek tip değil. Böyle bir genelleme yapman da doğru değil o yüzden
Kadınlar benden asla sağlayamayacağım 3 şeyi istediğinden ben de onlardan asla sağlayamayacakları 3 şeyi istiyorum. Kısasa kısas adaletin özüdür.
Kadınların tamamı için "o 3 kıstası saglayamazlar" demen aşırı saçma ve iftiraya giriyor. Herkesin aynı olmadığını üstüne basa basa tekrar söylüyorum
Geçmişlerini nereden bilip nasıl emin olup niye güveneyim ki?
Aynı şeyi kadınlar için de söyleyebiliriz o zaman. Kadınlar erkeklere nasıl güvensin? Geçmişlerinden nasıl emin olsun? Kişi kendi mayasini bi şekilde belli eder diye düşünüyorum. Yalancının mumu yatsıya kadar. Başta gizlese de sonra bir şekilde yalan dolan varsa aciga çıkıyor mutlaka
Kadınlar zaten ellenmemiş istemiyor ki çapkın playboy istiyorlar.
Aynen. Kalitesiz kadınlara bakarsan öyle dusunmen normal tabi.
Herkes kendi gibi olanı ister sen rahat ol
Eline erkek eli değmediğini söyleyenler neden bakir erkeklerle alay ediyor o zaman?
Bir çok ihtimal var ama bunu diyen kişi ya s*laktır, ya yalancıdır, ya da kendisi öyledir
Yani kendisi el degmemis degildir*
Yani bunu diyenlerle ben alay ediyorum şahsen
Teşekkürler
Rica ederim
canım mı bunlar dediğim oluyor hep mutlu olsunlar 😀
canım mı bunlar olacaktı 😀😀😀
Tamam anladım ben site değiştiriyor kötü kelimeleri
hicbisey. onlar beni gorunce ne dusunuyor acaba? ulan ne siki tassa denk bence anca cocugumun bez parasi icin calisayim peh olabilir 😂
18 yaşında olduğum için düşünebileceğim tek şey "hayatlarını ziyan ediyorlar" oluyor.
24 yaşında bunu düşünüyorsan kendimi balkondan atacam
Niye?
24 yaşında evde mi kalınır 30 üstü olsa anlarımda düşünceni henüz o aşamada değilsin onun için dedim
Ya evde kaldım diye şakasına yazdım soruda. Bunu niye ciddiye aldınız ki
Diğer yazdıklarında yanlış bir şey yok doğru düşünüyorsun onun için bu kısım a takıldık 😅
😂😂
İlla açık aramak mı derdiniz 😂
Açık bulamayınca eğlencesi olmuyor 😅
Peki
Boşanma oranının fazla olduğu bu zaman diliminde onlara üzülüyorum 😅
🤣🤣🤣
Bu devirde yanlız yaşamak daha kolay az stres oluyor
Hepsinden önce ben evlenip çoluk çocuğa karıştım. Onlar ne hissediyor bilemiyorum 😀🤪
Geçmiş olsun demek geliyor içimden ama tabii ki de mutluluklar diliyorum. 😄
Eş seçimi hepsinden önemli
Bence de
Benim arkadaşların çocukları bile var çok genç sayılmam artıkın
Sevdigi kisiyi buldugu icin sansli oldugunu dusunuyorum
Evlilik dışı hamile kalıp kaciyolar çok şükür diyorum ben böyle olmadım
Okula giden çocukları bile var. Her şey nasip elbet ama benim gibi treni de kaçırma.
Tam olarak seninle aynı düşüncedeyim ben de kdkdk
:)
çok kötü hissediyorum 😔
Kötü hissetmemelisin
neden
18 yaşında evlenende ne biliyim
Evet biraz küçük bir yaş
Bende Evlencem ya cbxnbxx 20 li yaşlarda evlenmek en iyisi
Katılıyorum 20 li yaşlar iyidir
Yok herkesin vakti zamanı kendine ait
Evet öyle
Ben görüyorum güzümün onu de düğünleri oldi kendimi degersiz kötü hissettim evde kalmis lafi irenc bir laf bunu kadinlar birnirn diyor
Sorumda evde kalmayı şakasına dediğim bariz değil mi?
Evlilik düşünmediğim için bir şey hissetmiyorum vallahi 🌺💐🫖
Evlenenden daha çok gördüğüm için sıkıntı yok 😂😂😂
Üzülsek ne olacak Kızlar nerede maymun suratlı çakal varsa * varsa onlara gidiyor abi bizim gibi efendi yakışıklı adamlara bakmıyorlar
Genelleme yapmayalım
Bana ne evlenenlerden. Bana para lazım. Paran varsa her şeyin olur.
Evlenmek için geç kaldığımı düşünüyorum
Öyle düşünme
35 yaşına geldim gençliğim hep yalnız geçti hiç sevgilim flörtüm bile olmadı maalesef evlenemeden yaşlanıyorum
Yaşlı değilsin. Hakkında hayırlısı olsun
Sağ ol evet hayırlısı olsun
Amin
İlk bi kıskanıp kafaya takıyorum ben neden evlenemedim diye sonra da hallerini görüp allahtan bekarım istediğim gibi yaşıyorum diyorum
Sacmalama herkes aynı anda evlenecek diy enir sey yok bu büyüye kapılıp erken evlenme sakın sevmediğin birisiyle
Ben öyle bişey mi dedim? Sorumu da açıklama kısmını da bir daha okuyun bence
Ben sadece ne hissediyorsunuz görünce dedim. Herkes aynı yaşta evlenmek zorunda değil tabiki. Sırf evlenmis olmak için evlenilmez diye de belirttim
Mutlu oluyorum birazda kiskaniyorum ama yasim. daha kucuk oldugu icin mutluluk dileyip geciyorum
Uzuluyorum hallerine yazik evlenmeyin evlilik bi insanin bitisidir
Evet birçoğu evlendi, iyi ki de evlenmedim diyorum. Hepsinin hayatları da b*k gibi.
kesin kavga edecekler, birbirilerini boğazlayacaklar birbirlerini üstünlük kurmaya çalışacaklar ve boşanacaklar
Felaket tellallığı
hiç sanmıyorum
Sanmalısın
gördüklerime mi hayalleri mi inanmalıyım. tabi ki hülyaları bir kenara bırakıp gerçeklere odaklanmalıyım
Ben de gerçeklerden bahsetmiştim aslında ama sen bilirsin tabi
sen de bil
Mutlu oluyorum herkes kendi hayatını yaşar sonuçta
Çıldırmışlar çünkü daha erken
Gülüyorum aceleniz neydi diye ksdmdkdkfl
Aradığım yorumu buldum sonunda 😅
Bekarlık sultanlıktır diyip oynuyorum düğünlerinde
Kesinlikle evlenmek için evlenillmez
Bazen imrendiğim oluyor
İster istemez üzülüyorum
Ben evde kaldım zaten😂