Sizinle aynı yaştaki insanların evlendiğini görünce ne hissediyorsunuz?

Evde mi kaldım acaba diye düşünüyorum 😂. Şaka bir yana nasip tabi her şey. Herşeyin herkes için zamanı farklı ama insan görünce bi hüzünleniyor. Diğer yandan da diyorum ki ben zaten insanlara güvenmiyorum. Doğru insan olmadıktan sonra hiç olmaması daha iyi diyorum. Sırf evlenmiş olmak için evlenilmez çünkü. Büyüklerimiz ne demiş: Hayatın en önemli iki kararı vardır. Biri meslek seçimi, diğeri eş seçimi

Sizinle aynı yaştaki insanların evlendiğini görünce ne hissediyorsunuz?
Cevapla