Aile & Toplum Günde en çok kurduğun cümleler hangileri 😄? _Elyise Takip Et Guru Yaş: 42 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 83 Yapay Zekaya Sor vaktim yok, toplantım var, yorgunum, uzun bir tatile ihtiyacım var 😂😂😂 Günde en çok kurduğun cümleler hangileri 😄? Cevapla Tatil Soruları Beğen Paylaş Takip Et 12 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. Aha bunlar sdfsdUykum varuğraşamamumurumda değilteşekkürlerrica ederimbeni ilgilendirmez 1 0 Yorumla
tarihmeleği101 Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 390 cevap paylaştı. Neyse kelimesini o kadar çok kullanıyorum ki bir arkadaşım sen doğduğunda söylediğin ilk kelime kesin bu kelimedir demişti. 1 2 Yorumla _Elyise +1 yıl 😂😂😂 Yorumla tarihmeleği101 +1 yıl Neyse görüşürüz 🤣🤣🤣 Yorumla
Bravehrart Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Genelde bu cümleleri kururum;. Günaydın,. Günün nasıl geçiyor?. Çok yorgunum,. Yapmak istemiyorum,. Seni çok seviyorum. 1 0 Yorumla
Gölgesizkarakter Takip Et Master Yaş: 36 , eic 67% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Hadi ben çevrim dışıymışım gibi davranalım.. Bu sıralar en çok bu cümleyi kullanıyor olabilirim. 1 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı. “Aşkım ühühüü” her şeyi zırlayarak anlatırken cümle başı, ortası ve sonunda en az üç kere bu cümleyi kurarım 1 0 Yorumla
Siyahkadife Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 706 cevap paylaştı. Uykum var. Yorgunum. Offf zamanda geçmiyor. Yine açıktım. Çok sıkıldım… 1 0 Yorumla
Tartini Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 98% +1 yıl Aman bananeHiç uğraşmam.Yeter çok uzatma.PekiAnladım 1 0 Yorumla
mütesellî Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Akşam olsa keşke. En çok bunu kullanıyorum. 1 0 Yorumla
selosss27 Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 97% +1 yıl Of yeterSıkıldımÜşüyorum Yoruldum Neden ama yaTamam Birazdan Okey 1 0 Yorumla
blueangel345 Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 485 cevap paylaştı. iyi banane, off be, kes 😂 ömrümü yediler be ergen gibi hissetim Şu an haha 2 0 Yorumla
Malefiz1313 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Yaaa çok sıkıcı Offf yine mi uyandıkYa bu nasıl bir günBen niye böyle bunaldım 1 0 Yorumla
Edaaa97 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Çok iş var çoookk (Üniversite, kpss sınavı) 1 1 Yorumla _Elyise +1 yıl 😅 kolay gelsin 🙌🏼 Yorumla
ShinigamiXx Takip Et Xper 2 Yaş: 20 +1 yıl Bıktım hepinizdenHepinizden nefret ediyorumOooffffff bıktım ben yaNiye başka bir ülkede doğmadım ki 1 0 Yorumla
Powyyy Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl popom dondu, oke, cok soguk, sıkıldım, uykum var, ugrasamam 1 0 Yorumla
Мэматi_баба_рro Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 80% +1 yıl Bıktım aglicam sıkıldım bunaldım için daraliyo 1 0 Yorumla
sozsuZzaman Takip Et Master Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Seni döverim 😂Boş yapma 😒Falan filan 😂 1 0 Yorumla
Salihydnxyz Takip Et Master Yaş: 24 , eic 83% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Uğraşamam şimdi yazmakla sjjsjsj 1 0 Yorumla
Zena24356 Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kimseyle konuşmuyorum ki 1 0 Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 90% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı. Hava çok soğuk ya 1 0 Yorumla
SefirÇakır Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Bıktım sıkıldım intihar mı etsem acaba 1 0 Yorumla
s UykuHuzurr0o Takip Et Master Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 686 cevap paylaştı. Uykum varUğraşamam 🤚🏻 1 1 Yorumla s UykuHuzurr0o +1 yıl Ah bir de şey "ne alakası var" 😂 Yorumla
LostThrones Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Çok güzelsin:) 1 2 Yorumla _Elyise +1 yıl 😂😂😂 hiç şaşırmadım Yorumla LostThrones +1 yıl Şaşırtıcı sürprizler sonra, ilk cümle bu:) Yorumla
windman107 Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı. Offf OleyLanet olsun 1 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. Başım ağrıyor 🙄 1 0 Yorumla
Emrhttr Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Uykum var 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Aha bunlar sdfsd
Neyse kelimesini o kadar çok kullanıyorum ki bir arkadaşım sen doğduğunda söylediğin ilk kelime kesin bu kelimedir demişti.
😂😂😂
Neyse görüşürüz 🤣🤣🤣
Genelde bu cümleleri kururum;
. Günaydın,
. Günün nasıl geçiyor?
. Çok yorgunum,
. Yapmak istemiyorum,
. Seni çok seviyorum.
Hadi ben çevrim dışıymışım gibi davranalım.. Bu sıralar en çok bu cümleyi kullanıyor olabilirim.
“Aşkım ühühüü” her şeyi zırlayarak anlatırken cümle başı, ortası ve sonunda en az üç kere bu cümleyi kurarım
Uykum var. Yorgunum. Offf zamanda geçmiyor. Yine açıktım. Çok sıkıldım…
Aman banane
Hiç uğraşmam.
Yeter çok uzatma.
Peki
Anladım
Akşam olsa keşke.
En çok bunu kullanıyorum.
Of yeter
Sıkıldım
Üşüyorum
Yoruldum
Neden ama ya
Tamam
Birazdan
Okey
iyi banane, off be, kes 😂 ömrümü yediler be ergen gibi hissetim Şu an haha
Yaaa çok sıkıcı
Offf yine mi uyandık
Ya bu nasıl bir gün
Ben niye böyle bunaldım
Çok iş var çoookk
(Üniversite, kpss sınavı)
😅 kolay gelsin 🙌🏼
Bıktım hepinizden
Hepinizden nefret ediyorum
Oooffffff bıktım ben ya
Niye başka bir ülkede doğmadım ki
popom dondu, oke, cok soguk, sıkıldım, uykum var, ugrasamam
Bıktım aglicam sıkıldım bunaldım için daraliyo
Seni döverim 😂
Boş yapma 😒
Falan filan 😂
Beni alakadar etmez
umrumda değil
Uğraşamam şimdi yazmakla sjjsjsj
Sanırım görsel eşittir ben.. 😂
Çok soğuk birde yazın sıcak derim
Acıktım
Yorgunum
Sus
Kimseyle konuşmuyorum ki
Hava çok soğuk ya
Hepsinide kullanıyorum
Bıktım sıkıldım intihar mı etsem acaba
Uykum var
Uğraşamam 🤚🏻
Ah bir de şey "ne alakası var" 😂
Hemen dönüyorum abi.
Çok güzelsin:)
😂😂😂 hiç şaşırmadım
Şaşırtıcı sürprizler sonra, ilk cümle bu:)
allah'a canımı alsın diye dua etmek
Çok yorgunum, uykum var.
Anladim
Çok soguk usuyorum
Bunaldim
Offf
Oley
Lanet olsun
olmek istiyorum diyorum
Başım ağrıyor 🙄
Ayarlarıss
Yorgunummm
Olabilir
Uykum var
Uğraşamam
Çok soğuk
Uykum var
Etabi
m@lmisin ya
Uğraşamam
Fıstık gibisin 😅🤭