1 yılSessizce kendi kendime takıldığım için daha çok iç sesimle konuşuyoruz.. Düşünmek, planlamak ve icra etmek sırasında çok az konuşan biriyim.. Genellikle insanların yanında sessizim, sevdiğim ve güvendiğim biri olursa sadece onunla birlikte konuşkan oluyorum.. Müzik dinlerim daha çok..😎
16 Yorumla- 1 yıl
İç sesini çok dinleme 😅
- 1 yıl
Onun için müzik dinliyorum 😂
- 1 yıl
Dinle beybi..
- 1 yıl
Dinliyorum beybisi 💜
- 1 yıl
🫰♥️
- 1 yıl
☺️🫰♥️
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı. Tamam, bekle , geliyorum bu üçünü eşit bir şekilde kullanıyorum
Tamam dersem o is yapacağım anlamına gelir
Bekle dersem yarı yarıya bazen yaparım bazen uapmam yani yaparım ama uzun sürer
Geliyorum dersem de 1 saat sonra gelirim büyük ihtimal ile 😂😂😂😂
13 Yorumla- 1 yıl
Tek kelime neler anlatıyor neler 😃
- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılGerçekten.
Çok fazla kullanıyorum ve törpülemeye çalışıyorum
17 Yorumla- 1 yıl
Gerçekten mi, neden ki
- 1 yıl
😂😂 gerçekten bıktım
- 1 yıl
İnandırıcı olsun diye mi :D kullanma şunu
- 1 yıl
Alakası yok, sabrımın son noktasında olduğumu söylemek için kullanıyorum genelde 😄 insanları inandırmaya mecalim yok bıkıyorum onu bilsinler
- 1 yıl
Hıı anladım :D
- 1 yıl
Bebekimmm ❤
- 1 yıl
Balımmm♥️
1 yılHadi biraz çabuk olun. Başlayacağım yapacağınız işe. Acıktım. Çok sıcak. Bunaldım ( ama sıcaktan değil ).
19 Yorumla- 1 yıl
Havalara bak
- 1 yıl
Herkes işini yapsın bende konuşmayayım 😄
- 1 yıl
Yapıyorlardır sen direktif vermeyi seviyorsundur djjd
- 1 yıl
Bayılıyorum tansiyonu mu yükseltmeye 😂
- 1 yıl
Artık bu sende bir tutku djdj
- 1 yıl
Bayılıyorum,🤣
Ellerim titriyor işler yolunda giderse 😄 - 1 yıl
Biliyordum djdjs
- 1 yıl
Eic için teşekkür ederim şekil 🌹😊
- 1 yıl
Rica ederim 1903 ✌️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
1 yılAyarlarız
Bakarız
Sigara
Sigara
Sigara122 Yorumla- 1 yıl
Ayarlanmadı
Bakılmadı
Abartıldı
Abartıldı
Abartıldı - 1 yıl
Ayarlanmadı
Bakılmadı
Abartılmadı
Abartılmadı
Abartılmadı - 1 yıl
😒 -m
-m
-m
Bir şey biliyoruz da konuşuyoruz - 1 yıl
Konuşma çok çay koy çay 😂😂
- 1 yıl
Pis ya
- 1 yıl
Ne pisi be daha yeni yıkandım
- 1 yıl
O zaman çayı sen koy sjdjs
- 1 yıl
Demlemedim ki 😂
- 1 yıl
Ay ben hep demliyorum sanki
- 1 yıl
Sen ailenle yaşıyorsun demlersin 🤪
- 1 yıl
Demlerim ama henüz demlemedim. Bugün sen gel demle haydee
- 1 yıl
Bir demlik çaydan mı korkucaz kızım 😃
- 1 yıl
Ooof sana daha demlemesini öğreteceğiz 💁♀️
- 1 yıl
Senden daha iyi demlerim ağlama 🤪
- 1 yıl
Nasıl demleniyor anlat çabuk
- 1 yıl
Sır.
- 1 yıl
Bilmiyorum diyebilirsin :D bilmemek değil öğrenmemek ayıp dkdka
- 1 yıl
Tamam ağlama sana öğretirim 😃
- 1 yıl
Hıı öğren de öğretirsin
- 1 yıl
Bundan sonra her çay demlediğinde aklına gelicem üzülme tamam mı 😜
- 1 yıl
Alakası yok biliyorsun dimi 😅
- 1 yıl
Biliyorum tabi 😌
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 1 yılGünowrrri ✌️ gün içinde pek duyduğum bir cümle yok özel olarak. ama genelde işte nasılsın iyi misin neler yapıyorsun günaydın bunlar olabilir sdfsdf bir de Sigara :D
10 Yorumla Bakarız, aynen, hıhımm :))
Cümle bile kurmadan geçiştiriyorum.18 Yorumla- 1 yıl
Böyle kısa kısa :D
- 1 yıl
Sıcaklardan mı bebeğim 😅
- 1 yıl
Başka sorun yok dimi :D
- 1 yıl
Olsun tabii ♥️ yolunda gitmeyeni yoluna sokarız
1 yılGeliyorum 😂. Sürekli tam oturup sigara icicem biri sesleniyor
15 Yorumla- 1 yıl
ahshah tanıdık geldi
- 1 yıl
Bazen. Adımı degistiricem artık. Subutay yapicam adımı biri çağırınca ben yaşar değilim diycem 😂
- 1 yıl
Diyorum yani 😂
- 1 yıl
djdkdk mantıklı 😅
- 1 yıl
Sende aynisin anlaşılan o yüzden iyi anlıyorum.
- Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.
1 yılBu yaptığın indirimi senden başka kimseye yapmıyorum
16 Yorumla- 1 yıl
Yalana gel :D
- 1 yıl
İşimiz bu ne yapalım
- 1 yıl
İşiniz yalan söylemek mi 😅
- 1 yıl
İşimiz ticaret😄
- 1 yıl
Hayır yani doğrusunu söylesen satamayacak mısın
- 1 yıl
Hayır satarsın Tabii bu sürekli olan bir şey değil tatlı yalanlar diyelim
1 yılTamam annem, evet annem, hayır annem, kurban olurum seni verene annem..😌
12 Yorumla- 1 yıl
Oyşşş 🫠
- 1 yıl
💕
1 yılSırayla mı veriyorlar sizi bana diyorum çoğunlukla. Her türlü manyağı paratoner gibi çekiyorum.
16 Yorumla- 1 yıl
😁 tanrım tek tek gönder sjdjs
- 1 yıl
Allah göndermezse ben gönderiyorum tırinkkk çöp kutusuna 😂 çok güzel yokediyorum insanı ya görmek istemiyorsam görünmezlik iksiri içtiriyorum görmüyorum.
- 1 yıl
Aman ne görecez ya, mikrop mikrop şeyler
- 1 yıl
Evet ııyyyykk
- 1 yıl
Şu an kime yükseliyoruz bilemedim ama, hojjj djdja
- 1 yıl
Hoştt hoşşşşt 😂😂
Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı. Şu fiyata alırım 😀 rakam sık sık değişir ama..
112 Yorumla- 1 yıl
😃
- 1 yıl
Dolandırıcılık bu :D
- 1 yıl
Hiç bana göre değil :D ben hediye ederim jdjfjs
- 1 yıl
Ayıp be ayıp :D paylaştıkça çoğalır benim mantığım
- 1 yıl
Olur, bir alana bir bedava kdkdks
- 1 yıl
Bize gelişi bu zatennn vallah hiç kazancımız yoktiiir
1 yılduşa giriyorum
ay trendyolda istediğim ürün indirime gelmiş
sigara içicem
anneeee falan fişman 😃
kız kardeşime story atıp birbirimize bu sen şu sen derken sen sen demem 😂
10 YorumlaBir duşa girip kendime geleyim
Bir kahce içip kendime geleyim
Bir yürüyüşe çıkıp kendime geleyim
Kitap okuyup kendime geleyim
Sürekli kendine gelmeye çalışıp gelemeyen şişkoyum ben..10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 616 cevap paylaştı.
1 yılPara para para. Hayatımızın merkezine işlemiş.
geldim gördüm yendim demeyi daha çok isterdim.10 Yorumla Amca (dayı genelde bunların sonuna para gelir :D benim cevabım temassız kartım var :D onlarda hepsi hesap açmış :D
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. "Çok terledim duş alacağım" "ikindi namazı yaklaşıyor abdesti önceden alıp namazı kılıp dışarı atayım kendimi" her gün bu cümleleri kuruyorum 😂
10 Yorumla
1 yılOf çok sıcak
Bu sıcak nedir ya
Bu sıcaklar ne zaman son bulacak
Sicakkkkkk10 Yorumla
1 yılÇocuğum ismini çok söylüyorum."Oğlum, dur yapma" sabah akşam bunu söylüyorum.
10 Yorumla
1 yılÇok sıcak, soğuk kahve yapmam lazım, ders başladı, sıkıldım
10 YorumlaAllah'ım Ya sabır cümlesini kuruyorum genelde
10 Yorumla
1 yılÖnce bi kahve içmem lazım sonra her şeyi hallederiz :D
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Şu sıralar "hava çok sıcak" cümlesini çok kullanıyorum.
10 Yorumla
1 yılKuşadası23 deki işleri kuşadası21 alalım branşman var mı arızları 21 alalım
10 Yorumla
1 yılKahve carpinti yapiyor bende, en cok kullandigim ne bilmiyorum 😬
10 Yorumla
1 yılYarabbi, lan, sinirlediğim zaman daha farklı şeyler.
10 Yorumla
1 yılÇay içiyorum , üst katta , orası değil , tamamlandı
10 YorumlaNazar değmesin maşallah , şakamıdır
Bitık öyle oldu , Nasıll yaa, Vallahi öyle oldu
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. Merhaba Xxxx hanım/bey
Çiziminiz ektedir.
iş günleri hep böyle 😂
10 Yorumla
1 yılnapim
napim
napim
napim
napim
11 Yorumla- 1 yıl
😅😅
- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılBugünlerde keyfim çok yerinde
Nasıl olurdu?
Teşekkür ederim
Rica ederim10 Yorumla
1 yılHemen dönüyorum.
112 Yorumla- 1 yıl
5 saat sonra: hâlâ dönmemiş djdk
- 1 yıl
5 saat çok iyi :D
- 1 yıl
Ahaha hadsiz ya :D
- 1 yıl
Peşin satan diyelim :D Bu kadar gömdüğün başka kimse var mı alamancı
- 1 yıl
Var tabii, sevdiğim insanlarla uğraşmayı severim 😃
- 1 yıl
İyi yalnız değilmişim :D Ben de.
- 1 yıl
😃 değilsin, korkma arada okları başkasına çeviriyorum djsja
- 1 yıl
Minnettarım ahaha
- 1 yıl
Öyle de düşünceliyim ya 🥹 canım kendim
- 1 yıl
Havalııııı, ükelaaaaaa, narsiiiiist canı kendisi oyyyy
- 1 yıl
:D ama ama şey ya.. acımasız olma şimdi bu kadar sjdj
- 1 yıl
ahahaha
- Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılNee olur sınav açıklamasın ahssjddnd
12 Yorumla- 1 yıl
ahahah :D kurban olurum ya
- 1 yıl
😭😭
Gün içinde konuşmuyorum ldpsks
12 Yorumla- 1 yıl
İmkansız djdj
1 yılKafana göre cinayet işle 😂
13 Yorumla- 1 yıl
Kız o be
- 1 yıl
ne* kfjsj
- 1 yıl
Yaaa birisi şunu mu yapayım bunu mu yapayım diyo bende kafana göre yerine kafana göre cinayet işle diyorum 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
1 yılEvet haklısınız!
12 Yorumla- 1 yıl
Söver gibi mi jdjs
- 1 yıl
Dışımdan sever gibi içimden söver gibi 🤣🤣
1 yılNe yemek yapsam acaba 😂😂
15 Yorumla- 1 yıl
Okuyan da beni 150 kilo zanneder. Fitim çok şükür genetik olarak kilo almam vermem
- 1 yıl
Bu annemin de favori cümlesi djsj
- 1 yıl
Bence bir çok kişinin favori cümlesidir bu
- 1 yıl
Yemek yapmayı sevmeyen ben djdj
- 1 yıl
Ben seviyorum ama yazın fırın yemekleri yapmak çekilmiyor hiç
Kahvemde kahvem :D
11 Yorumla- 1 yıl
Kim bulduysa 🙏😅
Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı. Of yeter be sjsj
16 Yorumla- 1 yıl
Ahah böyle bir bezmişlik, bıkmışlık
- 1 yıl
Kim onlar 😃
- 1 yıl
Müşteri daima haklıdır 😃
Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Tamam. Tamam. Tamam. Tamam. Ya tamamm.
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 314 cevap paylaştı.
1 yılBi bitmediniz..
10 Yorumla Bu aralar; "çok sıcak!".
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Aynen yaa kesinlikleee
10 Yorumla
1 yılMerhaba -afiyet olsun -teşekkürler -iyi günler.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılBana ne olacak böyle nereye kadar sürecek
10 Yorumla Allah'a şükürler olsun
10 YorumlaTamam abi hallediyorum abi sorun yok abi
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılEvet galiba olabilir
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 776 cevap paylaştı. Cümlesiz geziyorum 😄
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılAkşam olsa da gitsek yaavv
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.
1 yılHallederiz rahat ol 😂
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
1 yıl"Hadi canım bu da mı tutmadı?" Gibi gibi..
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. ** Yapacak bir şey yok Şükrüüü **
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılÇok canım sıkılıyor.
13 Yorumla- 1 yıl
Cümleyi okurken canım sıkıldı 😅 geçici olabilir mi
- 1 yıl
Olabilir 😂😂
- 1 yıl
Kahrıbelaaa jddj
- Kişilik & Karakter konusunda 8,8b cevap paylaştı.
1 yılHadi oğlum
14 Yorumla- 1 yıl
Maç mu izliyorsun
- 1 yıl
Yok at yarışı-)))
- 1 yıl
Hıı o da olur shdjs
- 1 yıl
Yol. be elemanlara diyorum hadi oğlum çabuk diye
“hay ananın gözü” kesinlikle
15 Yorumla- 1 yıl
Ahahahah bu sene bu cümleyi çok duyan ben
- 1 yıl
Shah ben “hay aksi” ile eş anlamı sanıyordum
- 1 yıl
😂😂
1 yılSus bi dinle 😁
12 Yorumla- 1 yıl
Dinlemiyorlar mı seni djsjs
- 1 yıl
Yok ya bir çok kişiye laf anlatınca çileden çıkıyorum
- Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.
1 yılİlgilenin arkadaşlar
12 Yorumla- 1 yıl
😅😅
- 1 yıl
🙃🙃🙃
- Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı.
1 yılBunaldm ya
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılBakarız :)
10 Yorumla
1 yılTamam evet
10 Yorumla
1 yılBu arada
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.
1 yılHasta mısın sen
10 Yorumla
1 yılYaw he he sjsjshs
10 Yorumla- Devamını Gör (19)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
