Evlenip ayrılmış insanlara önyargı neden? sevemezmiyiz?

kendisi bekar aktif cinsel hayatı var ama duluz diye sevmeye hakkımız yok

Evlenip ayrılmış insanlara önyargı neden? sevemezmiyiz?
Güncellemeler
+1 yıl
Akranız ama sevme diye kızıyor her seferinde dul olduğumu eski kocan demesi genç yaşta evlenip ayrılmak kötü işte sevsen sevemiyorsun evlensen evlenemiyorsun hep takılmak istiyorlar
Güncellemeler
+1 yıl
Duluz diye herkes saldırmak istiyo oysa reelde cinsel hayatım yok benim işlerine gelmiyor inanmak Allaha emanet yaşıyorum
Evlenip ayrılmış insanlara önyargı neden? sevemezmiyiz?
Cevapla