Şu düğünleri gereksiz masraf ve safi gürültü olarak gören kaç kişiyiz? Sevmiyorum yani nedir bu, herkes mutluluğunu farklı şekilde yaşar arkadaşlar.. Kuzenimin nişanı düğün gibi olacakmış şuraya bayılmak istiyorum.

Şu düğünleri gereksiz masraf ve safi gürültü olarak gören kaç kişiyiz? Sevmiyorum yani nedir bu, herkes mutluluğunu farklı şekilde yaşar arkadaşlar.. Kuzenimin nişanı düğün gibi olacakmış şuraya bayılmak istiyorum.

Bayılırım Ama davetli olarak gidiyorsam. Bugün dâhil 3 gün üst üste farklı arkadaşlarımın düğünü var ve hazırlanıp şıkır şıkır gitmesini severuum djdndn
Oh maşallah iyi eğlenceler keyifli vakitler dilerim sana kuzum😄
Eğlence anlayışının uyuşmadığı, iki kelime bile etmek istemeyeceğin insanlarla, yaş grubuyla zorunlu geçirilen saatler.. Lafı ediliyor ama klasik bir Türk düğünü ise gitmiyorum, sevmiyorum.
Cevap
11Cevap
Seviyorum ben ya eğlenceli oluyor. Ama uzun zamandır düğüne gitmiyorum, şöyle oynamalı bir düğüne gitmeye ihtiyacım var😄
Çabuk hazırlan gel benim kuzenimin nişanına😄
Gereksiz masraf ve şatafata karşıyım. Sade olan şeylerin daha çok mutluluk getirdiğine inanıyorum.
Kesinlikle
Davetli olarak bayılırım düğünlere. En sevdiğim tarafı giyinip süslenmek.
Hani vardır ya her düğünde şıkır şıkır olan bi kadın yoksa o sen misin kraliçem
Ay koptum😂😂
Ya yok ben kararımı verdim ben aslan burcu değilim başka biseyim ben kesin ya 😂
Valla inanmıyorum işte bu yüzden hiç yansıtmıyorum çünkü. Yükselen yengeç
Empati yapıp coşkuyu hoşgörü ile karşılıyorum, herkesin coşacağı idealleri farklı oluyor 😃✨
Saygımız sonsuz
Kuzenin direk nikahıda yapsın ikinci masrafa ne gerek var
😂
Var var😄
Ben çok kalabalık ortamları sevmiyorum bana kalsa nikah kiyariz yeterli düğün falan istemem😏
Çok seviyorum. Görmediğin kişilerle bir araya gelmek, halay ekibine katılmak ve niceleri 😊
Oldum olası sevmedim, sevmem de.
Gereksiz bir para ve zaman kaybı.
Hiç sevmem. Aşırı gürültülü müzik ve kalabalık ortamları sevmiyorum.
Ben severim düğün ya oynaması olsun ortam olsun ama masrafı için bişi diyemem tabi hiç düğün yapmadım hep gittim snsjjs
Sevmiyorum düğünlere de gitmem
Evde canımız çok isterse kendi kendimize hem çalar hem oynarız dimi💜
Yaparız tabi yavrum 😘
Yok sevmem bitse de gitsek havasındayım
Yalnız değilsin
Çabucak sıkılabiliyorum maalesef.
Bende
Evet işte gel de anlat neyse böyle yazınca yargiladigimi sanıyorlar saygımız sonsuz diyip kendi fikrimizi belirtmiş olduk..
Yok sevmiyorum
Katılmam öyle yerlere
Hiç hoşlanmıyorum
Fazla sevmiyorum ya benim ki sade olucak..
Şöyle kalabalık olacak arkadaşlarınla oynayacaksın
Nefret ediyorum fazla düğünlere gitmem
Çok yakınım değilse sevmem
Asla
Pek sevmem
Sevmiyorum
Sevmem
Pek değil.
Hiç sevmem
Hiç sevmem ya hiç hemde
Sevmem
Evet
Pek sevmem
Seviyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?