Güncellemeler
+1 yıl
Göbek kalça ve göğüsümde oluştu çatlak lazerden sonra arrttı daha çok
Güncellemeler
+1 yıl
Kocamın boyu 175 benım 178 Ben onu sorun etmiyorum
Profesyonel çekilmişşoplu kadınları gerçek sanıyor kilo izi yok güzelmiş diyor benim ki kilodan olmadı ki 50 kiloyım hep değısmedım hiç hormonsal bi durummuş doktor söyledi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
canım kocan? Bu senin elinde Olan bir şey bile değil. Ben sevdiğimi Kolu olmasada bacağı olmasada severim bunlar sevgiye engel degilki
Ya şu KS yazdıklarımı niye sansürlüyorki
Küfür yasak ya ondan
Ma l küfür değil sanki
Bilmiyorum artık cok mutsuzum ztn
Üzülme canım çatlakların olsa ne olucak Korkma Bence gerçekten güzel birisin Kocanın aklı havalarda senlik bir sorun yok :)
Cok teşekkür ederim iyi ki senın gıbı erkekler var, ❤️
Rica ederim Sorunu kendinde arama olurmu💛 kendini yorma
Olur cok ıyısın saol 🥰
Sende ona de ki 1.75 boyunla kısa boyun var. beni mi eleştiriyorsun puşt aynen bunu söylemelisin
Milletin kocası 1.88 sen 1.75 'sin de 😀😀😀😀eleştireceksek çok konu var demelisinhahahaja
Şaka bir tarafa eşini başka insanlarla kıyaslamayı bırak
Bence de ama diyemiyorum onu kıramıyorum
Zaten boyunu uzun görüyor o
O benı kıyaslıyor sen yanlıs anlamisin soruyu
Bencede dememelisin dogru degil ama sana laf atıyorsa sende söyle altta kalma kendini bir şey sanmasın
Saçmalıyor. Üstünde durma. "He he" deyip geç.
Aslında çok yanlış yapıyor eşini motive etmesi, kendinden sogutmamasi gerekir bunu söylemesi düşünmesi çok yanlış bundan rahatsız olduğunuzu dile getirin. Çatlaklar için cildiye uzmanına görünebilirsiniz🙏🏻
Kendisi çok mu mükemmel kendi kusurlarına baksın
www.milliyet.com.tr/.../catlaklarin-sebebi-kilo-degil-2034043
Öküze bağlamış kocan 😀😃🙂🙃
Sende onun kusurlarını yüzüne vyur
www.milliyet.com.tr/.../catlaklarin-sebebi-kilo-degil-2034043
bunu ona at bence ben ne yapabilirim :)
takma kafana boş ver umursama bu onu sinir eder sen taktıkça üzerine gelir
Kendi çokmu güzelmiş
Önce kendine baksın it
Sende onu umursama insanlar kusurlari ile güzeldir
www.milliyet.com.tr/.../catlaklarin-sebebi-kilo-degil-2034043
Bunları iyi biliyorum
Kilonuz çok iyi aslında. Minyon değilseniz
Yukarıda boyum da yazıyor
Fitsiniz sadece izleriniz var yani. Eşiniz kusurabakmasin ama
Evet teşekkür ederim
Aslında çatlak olan kadınlar daha çekici bence
www.milliyet.com.tr/.../catlaklarin-sebebi-kilo-degil-2034043
Ben zaten kilodan olmadığını biliyorum
Senin yanında başka kadınlara mi güzel diyor?
Evet
Hiç sevmen öyle insanları.
Ben de
Dertleşelim ister misin?
Hem hor kullanmis hem begenmiyor
Baska erkek bul
Kocanın sana olan sevgisinden emin misin?
Cok seviyor ama bazen sorguluyorum tabi
Seven insan kusur aramaz, o yüzden.
S. ik. tirsin dürzü
Kilo alıp vermedim bu sitedekiler neyin kafasını yaşıyor doğumda yapmadım
www.milliyet.com.tr/.../catlaklarin-sebebi-kilo-degil-2034043
Bu sitedekiler aşırı cahil
Hıhı... Yaa 50 kilo kadında çatlak olsa ne olacak belli bile olmaz fazla
Sadece hamilelik çatlağı fazla belli olur ona da yapacak bir şey yok
bazılarınında hosuna gider
www.milliyet.com.tr/.../catlaklarin-sebebi-kilo-degil-2034043
Sen de kocana kusurunu söyle
Boyun kilon kaç
178 50
Mesaj atabilir misin bana
Hayır