19 yaşına geldim ama ailem hâla telefonumu kurcalıyor normal mi?

Erkek arkadaşım falan yok ama kız arkadaşlarımla bile konuşamıyorum onlar sevgilileryle tartışıyo mesela sorna bana anlatıyorlar babam buna bile kızıyor, üniversiteye gidiyorum yazan erkek oluyo mesela not için falan onlara kızıyor, galerimi kurcalıyo, benim adıma arkadaşlarıma bile mesaj atıyor normal mi bu kadarı, yarın birgün bi sevgilim olsa çocukla bile konuşamam yani tamam korumak istiyo ama sizcede benim bi özel hayatım olması gerekmez mi?

19 yaşına geldim ama ailem hâla telefonumu kurcalıyor normal mi?
Cevapla