Arkadaşlar, bir insanın cumhurbaşkanına aşık olması normal mi?

Ben galiba sayın Recep Tayyip Erdoğan'a aşık oldum.

Onu görünce heyecanlanıyorum, tüm gün onu düşünüyorum, hiç olmadığım kadar mutluyum ama evli olduğu, imkansız bir aşk olduğu aklıma gelince ağlıyorum istemsiz...

Çok seviyorum.

Arkadaşlar, bir insanın cumhurbaşkanına aşık olması normal mi?
Cevapla