Ben galiba sayın Recep Tayyip Erdoğan'a aşık oldum.
Onu görünce heyecanlanıyorum, tüm gün onu düşünüyorum, hiç olmadığım kadar mutluyum ama evli olduğu, imkansız bir aşk olduğu aklıma gelince ağlıyorum istemsiz...
Çok seviyorum.
Ben galiba sayın Recep Tayyip Erdoğan'a aşık oldum.
Onu görünce heyecanlanıyorum, tüm gün onu düşünüyorum, hiç olmadığım kadar mutluyum ama evli olduğu, imkansız bir aşk olduğu aklıma gelince ağlıyorum istemsiz...
Çok seviyorum.
Gerçekten mi aşıksın yoksa trol mu bu? 😅 Gerçekse doğru değil adam kaç yaş büyük senden tamam anlıyorum aşk elde olan bir şey değil aşık olmak normal ama vazgeçmemek için direnmen doğru değil
Cevap
7Cevap
Şşşşşş Emine yenge duyarsa kızar bak.
Ahshshsh mükemmel yaaa
Piskolojik destek
ellerin cennet görsün
Şiiit Emine duymasın Silivri soğuktur şimdi
Emine koş
Caiz değil
ahahah :)
hahah.
canım aq :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?