Evleneli 4 ay oldu ve boşanmak istiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim?

severek evlendik ama görüyorum ki sevmek hiçbir şeye yetmiyormuş.. karşındaki adamın seni anladığı kadarsın işte. Verdiğin emekler, verdiğin tavizlerin sonu koca bir hiçlikmiş. Şimdi ben nasil bi süreçten geçicem acaba bana yol gösterecek olan var mi

Evleneli 4 ay oldu ve boşanmak istiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla