Belediyenin yaptığı toplu nikah töreninde evlenir miydiniz?

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen toplu nikah töreniyle 250 çift dünya evine girdi.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Şahinbey Kapalı Spor Salonu'nda düzenlenen törende, belediyeye başvuran 250 çiftin nikahı kıyıldı.

Başkan Şahin, çiftlere gelinlik, damatlık, ayakkabı ve beyaz eşya ve altın hediye etti.

Peki siz böyle bir evlilik ister misiniz?
Belediyenin yaptığı toplu nikah töreninde evlenir miydiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Belediyenin Yaptığı Toplu Nikah Töreninde Evlenir miydiniz?
Belediyenin yaptığı toplu nikah töreninde evlenir miydiniz?
Cevapla