Eski çağlar
Gelecek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yani önemli olan insanların birbirine saygılı olacağı birbirini anlayışla karşılayacağı birbirinin kalbini kırmayacağı menfaatin ve çıkarların olmadığı bir dünya varsa geleceği isterdim ama ben şu anda onu göremediğim için özellikle 90'lı yıllarda 2000 yıllar arasında kalmayı tercih ederdim o yüzden de geçmiş diyorum gelecek demiyorum
Cevap
10Cevap
Gelecek
Vahşi kapitalizmin olmadığı, insani duygularla yaşanan bir dönemde yaşamayı çok isterdim.
Antik çağ sana uygun
Gelecek resimdeki gibi olmayacak. sadece idiocracy olabilir.
inanmıyorsan tiktoka bak
Belki resimdekinden bile daha üst seviye olacak bilemez kimse
Tiktok nedir ya
İnsanların insan olduğu dönemde manevi olarak çok yıpranıyorum yoruluyorum böyle…
Eski çağlar alayım ben bir tur. Bence eski olan her şey çok daha güzeldi.
Eski çağ da yaşayan gelecekten gelen birisi olmak isteddim
aw eski çağlarda ne olduğunu biliyoruz muhtemelen b ktan bir hayat olurdu ne insan haklari var ne bir gelişmişlik medeniyet vs. en azindan geleceği bilmiyoruz bir heyecani falan olur, bence gelecek
Antik romaya günümüz teknolojisiyle gidip kendime adam toplardım orada , bakirlikten kurtulurdum kadınları toplardım orada harem gibi bisey
Hic dogmasam daha iyiydi 👀
Güzel bir gelecekte
Ben mağarama dönmek istiyorum.
Eski çaglarda
Gelecekte
Eski çağları isterdim
Antik Mısır
Gelecek
Eaki çaglar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?