Sadece bizim toplumumuz değil genel anlamda sizce kadın olmak mı daha zor, erkek olmak mı?

Sadece bizim toplumumuz değil genel anlamda sizce kadın olmak mı daha zor, erkek olmak mı?

Kadın olmak daha zor. Çünkü toplum kadını baskılamaya çalışıyor. Ben kadına ne olursa olsun güvenmek gerektiğini düşünüyorum. Evet fiziksel olarak erkeklerle eşdeğerde değiller. Ama ruhsal ve duygusal olarak bir kadından öğrenilmesi gereken çok şey var. Ben erkeklerden çok kadınların arasında yetiştim, ömrüm onların arasında geçti onların duygusallıkları sayesinde ben yumuşak yanımı keşfettim, sevgiyi öğrendim, sevmenin ne demek olduğunu… Onların zor şartlar altındaki mücadelelerini görüp ilham ve feyz aldım
Her ikisinin de zorlukları vardır elbet kabul ediyorum ama kadın olmak daha zor bence. Yaptığınız her şeye art niyetle bakılan, en ufak hatanızda size cinsiyetçi argo etiketler yapıştıran , her zaman yaptıklarınızı kısıtlamaya çalışıp önünüze engel koymak için pusuda bekleyen, hatalarınızın bedeli için size ölümü layık gören bir toplumda yaşıyorsanız çok çok daha zor...
Cevap
9Cevap
Erkek olmak daha zor çünkü sorumluluklarımız fazla
Kadın olmak tabikii herkesi mutlu etmeye çalışıyoruzz
Bu diyarda kadın olmak daha zor
Kadın olmak
Olmak ya da olmamak bütün mesele bu
Kadın olmak zor tabikide
Sizin kafa yapınızla bizim ki bir değil bir topluma girince taciz edilmekten ya da tecavüz den bıktık usandık öldürmeyi hiç demiyorum bile
Türkiyedeki erkeklere görgü ya da kadınlara nasıl davranmaları gerektiğini öğretmeleri lazım bence
kadın elbette, hep onlar çekiyor ( cinayet vb. )
İkisi de zordur bence
Erkek olmak zor...
Kadın
Erkek olmak
Bence kişiye göre değişiyor
Erkektir.
Erkek olmak daha zor
İki taraf içinde zor
İnsan olmak
teşekkür dderim
kadın olmak
Net kadın
Kadın olmak zor
Erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?