Sizce ben mi yanlış yorumluyorum ne yapmam gerekir?

31 haftalık hamileyim (ilk gebeliğim ve uzun süre beklenen ve istenen bir gebelik) son zamanlarda artık halsizleştim ve yemek yiyecek dahi halim yok ailemle farkı şehirlerde yaşıyoruz annemi çağırdım tamam 1 haftalığına gelirim dedi ve her hafta farklı bahaneler öne sürerek bir türlü gelmiyor ama benim ona ihtiyacım var şu an ne yapmalıyım?

Sizce ben mi yanlış yorumluyorum ne yapmam gerekir?
Cevapla