Yemek yaptın, hemen yemek istiyorsun ama çok sıcak🌡️
Koy anacım pencere pervazına 2 dakikada yemeğin soğur🥶
Dışarısı bildiğin derin dondurucu 🤦♀️
Ama dikkat edin. Kurda, kuşa kaptırmayın rızkınızı😅

Yemek yaptın, hemen yemek istiyorsun ama çok sıcak🌡️
Koy anacım pencere pervazına 2 dakikada yemeğin soğur🥶
Dışarısı bildiğin derin dondurucu 🤦♀️
Ama dikkat edin. Kurda, kuşa kaptırmayın rızkınızı😅

Soğuğun en önemli faydalarından biri kar yağdığı vakit virüslerin, bakterilerin ölmeleri ve havanın temizlenmesidir. İnsanın bağışıklık sistemini güçlendirir. Topraktaki ürünlerin doğal ve lezzetli olmasını sağlar. Balıklar da daha fazla olur soğuk yıllarda. Ayrıca ruha huzur katar.
Yemek ve tatlı soğutmak. Mesela bizim mutfak balkonumuz kapalı. Buzdolabı yerine orayı rahatlıkla kullanabiliyoruz. Meyveleri yemekleri rahatça bırakabiliyoruz
Annem hava çok soğuk bulaşıkları ben hallederim diyor mac avantajim bu jxjsj
Sobalı mı ev?
Anladım
Ahaha
Yazın bayır gülü gibi açan kızlarımızı daha az görüyor olmamız.
Kaşe, mühür, imza, eic👏
Yine mahcup oldum :D
Zihnimi okudun😄kışı sevmemin tek nedeni herkesin giyinik olması🤦♀️
Bence de , görsel çok güzel.
Bunun gözlüklü versiyonu ben😄
ahahaha yakışır
Teşekkür ederim, günaydın.
Rica ederim günaydın 🥶
Çok soğuk :D
Yoo ne soğuğu😅
Kesin Maldivler'desin :))
Hayallerimde evet😄
ahahahaha ayazda çok kalma
Cevap
58Cevap
Yıllar yıllar önce annem hep şöyle derdi oğul kış gelip karlar yağdımı mikroplar kırılır, ama heryer mikrop kırlıdığı falan yok ogün bugündür aydınladım hayata bakış açım değişti artık ben eski ben değilim hep bunlar havaların soğuk olmasından bilmem anlatabildim mi?
Anlamadım 🙄
Kim milyoner olmak ister yarışmasındaki 1 milyonluk soruya yanlış cvp veren yarışmacı gibiyim şu an
Sen üşütme yeter gerisi bende okey.
Soğukun en sevdiğim yanlarından biri böcek olmaması arı olmaması sivrisinek gibi şeylerden kurtulmamız oluyor
Bu karıncalar kış uykusuna falan yatmıyor mu arkadaş😒
Üstad. Sen ne demek istersin.
Buharlı lokomotif gibi😄
Havanın -55lere kadar düştüğü ülkede yaşıyorum. Soğuk hava insanı dinç tutuyor, mayışık olmuyorsun aktif oluyorsun.
Donuk olur insan ne aktifi🙄
Donuk olmaz aktif olur. Soğuğa alışık değilsindir o yüzden donuk oluyorsundur.
Gezip tozup para harcayamıyoruz, evden çıkamıyoruz haliyle tasarruf etmiş oluyoruz. 🤷♀️
Bu sefer de marketler Kanımızı emiyor🙄
İhtiyaç dışı markete de gitmiyorum 😅
Kar yağmur su birçok avantajı var doğaya
her şey zamanında lazım bence
her şey mevsiminde güzel
Olaya iyi yönünden bakmaya çalışıyorumdur😂
Soğuğun tek iyi tarafı sıcak olmaması bence
Soğuk havanın avantajı yok ama karlı havanın daha çok kar varken hastalıklar azalır
Sıcacık yatağın içinde müzik dinlemek. İyi geceler.
Şadece çuk şıcak şeyleyi çabuk şoğutuyoy başka yuk
Mikroplar oluyor en başta. Daha zinde oluyor vücut. Her şey çabuk soğuyor. Daha güzel uyku uyuluyor.
İnsanı diri tutar
Ter nem olmaz
Mikrop kalmaz
Kahve içmek daha keyifli
Dışarda spor yapmak daha rahat oluyor, soğuk havada daha çok oksijen çözündüğü için.
Çıtır çıtır yanan kömür sobasının yanında kahveni kitabını alıp dışarıda yağan yağmur veya kar eşliğinde keyif yapmak.
Avantajını bilmem ama dezavantaji kesinlikle duş ve çıplak uyuyamamak düşünsenize eşinizle birlikte oldunuz yorgunluktan elinizi kaldiramiyorsunuz duş almazsanız olmaz hadi sabaha alacaksınız giyinmesi var
hayat felsefem zenginlikten ve sıcaktan zarar vermez üzerine kurulu soğuğu kışı sevmiyorum
Dedigin cok dogru ama pencerenin pervazina yemek konmaz iste :)
Neden?
Pervaz iceride olur, senin dediginin adi denizlik oluyor
Mutfak camında havalandırma olduğu için pervazı da soğuk oluyor ve soğutuyor 🙂
Anlasamadik ama neyse, yemek sogusun onemli olan o :D
Ahaha aynen 😄
Havanın soğuk olması kapı pencere açmamak daha sessiz sakin olması
Amaaan koy bir çay, otur pencerenin önüne, aç bir can ozan şarkısı değme keyfine.
Dayı bence soğuk olunca olmuyo bana göre değil soğuk
Daha az misafir geliyo güya “bebek görmeye” 🤦🏼♀️ Gerçi şimdi yine gelmeye başladılar da
Sağlık açısından sinirlerde rahatlama oluyor diye biliyorum.
Hava soğuduğu zaman temiz hava aldığımı hissediyorum
Vücudun sıcak havaya güneşe ihtiyacı olduğu gibi soğuğa da ihtiyacı vardır. Soğuğu severim ama yağmurla pek aram yok
Totomuz dondu burada totomuz sende avantaj diyon fkdkdks
Hastalıktan hastalığa transit geçiyoruz 😀😀nie hasta oldum derdi yok
Görüşmek isteyenlere hava soğuk bahanesi sunabiliyorsun tek avantajı bu
Sıcak bunaltıcı havadansa, soğuk ve karlı olmasını tercih ederim. Kar zaten başlı başına bir manzara
Çayın kokusu soğuk havada daha güzel gelir desem 😎
Herkes dışarı fırlamıyor akşam yalnız yürüyebiliyoruz
Böcek sinek haşere bu ors pu. Evlatları ypk bi de herkes evde yazın insan evde olunca diger insanların tatilini izlemek koyuyor
Kar yagarken alîrsin sicacik cayini icersin miisss 😊
Vucut direncini arttırıyor😊
Benim düşürüyor 😒
Doğrudur 🙄
Doganin kendini temizlemesi en onemlisi.
Bizi de temizliyor arada kaynıyoruz😅
O da ikinci en onemlisi :))
yorumları okuyorumm , okudum , teşekkürlerr
Ricalar
Pkklıların karakol baskını ve pusularının sayıca azalması.
Kızlar için fazla avantaj var üşeniyorum saymaya...
sarılma arzusu artıyor :D
Sıcaktan nemden bunalıp terlemekten iyidir yine
Başka bir avantajı olmaz zaten sanırım
Hiçbir avantajı yok benim için.
Evden çıkmamak jsjsjs adım attığın an masraf
Havadaki enfeksiyon mikroplarının azalması
Bunu Polyanna bile yapmazdı.
Bi faydası yok zararı var sokata çalışıyorum ben donuyorum soğuktan
Ben evde olmak 🥹 evde olunca kendimle daha cok vakit geçiriyorum
Kadınların bazıları değilsede çoğu çıplak dolaşmıyor en çok bu tarafını seviyorum kış sezonunda
Vallahi açık giymek isteyen usumeyi goze alip yine goyiyor ama sen bilirsin
Kac arkafasim bini etek incecik corapla montsuz disari cikip hasta pldu ama olmaz guzrl gozukmem lazim diye vazgeçmiyor
Mini*
Bunu yazmaya gerek yoktu ama yine tşkler 26 yıldır kadınlardan kaçan biri olarak herşeye vakıfız bir de aynı yaşta Teyzem var beraber büyüdük ister istemez herşeye vakıf oluyor insan
Ben siz bilmiyorsunuz anlaminda ders vermeye çalışmadım öyle bir yorum atmissinizki ben de başka bir ihtimali jendimce hatırlayım dedim yoksa siz bilmiyorsunuz anlaminda degil bildiginizi biliyorum bu toplumda yasayzn herkes bunu biliyor
Benim soğuğa karşı korunmamin en iyi yöntemi pantolon altına kilotluçorap giymem 😄
Külotlu çorap kadınlar giyer 4wq içlik olmasın o 😊😊😊
kicine sutyen giymeden cikabiliyorsun
Sen misin bu kardan kadın
Hıı benim dayı
He iyi gözlerine kömür falan eksik kalmış kapat gözlerini
Bu espriyi yazın sıcağında yapsaydın iyiydi be dayı 🥶
Hangi şehir de dondun
Konum atıyım istersen dayı
Hayır konuma gerek yok Erzurum ya da Kars olmalı
Sivrisinek istilası yok..😝😄
varsa da sokayım öyle avantaja afedersin
elinizi tutabilecek biri varsa bahane oluyor
Avantaji yok donuyorum
Gürül gürül yanan soba ve sıcak çay.
Vücudu dinç tutması mikropların kırılması
Yani çok fazla avantajı var.
Dışardan eve geldiğin zaman güzel bir his oluyor
Soğuk hava hazmı kolaylaştırır.
Ben bi avantajını görmüyorum açıkcası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?