Yargıtay, duş almamayı boşanma nedeni sayıp 500 bin lira tazminat cezası verdi. Ne düşünüyorsunuz?

Ankara’da A. Y., eşi C. Y.’nin kişisel temizliğine dikkat etmemesi gerekçesiyle boşanma davası açtı. Kadın, kocasının duş almayıp haftada sadece bir iki kez dişlerini fırçalamasından şikayet etti.

19’uncu Aile Mahkemesi, C. Y.’yi tam kusurlu bularak boşanmaya hükmetti. C. Y. ayrıca 500 bin lira tazminat cezasına çarptınıldı.

Bölge Adliye Mahkemesi’nce hukuka uygun bulunan karar, Yargıtay 2’nci Dairesi tarafından da onanarak kesinleşti.

DHA‘nın aktardığına göre avukat Senem Yılmazel, müvekkil A. Y.’nin iddialarının tanık beyanlarıyla kanıtlandığını belirtti: “Davacı ve davalının ortak arkadaşları vardı. Bir de davalı tarafın iş yerinde çalıştığı mesai arkadaşları tanık olarak mahkemeye geldi. Mesaide ter koktuğunu, aynı kıyafeti beş gün üst üste giydiğini ifade ettiler.”

Yargıtay, duş almamayı boşanma nedeni sayıp 500 bin lira tazminat cezası verdi. Ne düşünüyorsunuz?
Yargıtay, duş almamayı boşanma nedeni sayıp 500 bin lira tazminat cezası verdi. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla