Evlilik olmayan bir dünya daha güzel değil mi sanki aileler çok mutlu da herkes her an birbirini gözle bile aldatıyor?

Bu maddesel dünyada ne evliliği? Aile kavramı olmadan insanlık nasıl olurdu sizce? Yine çocuklar doğmaya devam edecek ama öyle bir yasa olacak ki mahkemeler eşini öldüren erkeklere bakmak yerine Ailesiz bir dünyada sadece çocuga hangi tarafın bakacagına karar verecek. Yani çocuk yaptın Ailesiz bir dünyada herkes öyle olacak ve yapan herkes mahkeme önüne çıkacak. çocuklar da aile ne bilmediği için illaki mahkeme kararı ile çocuk büyütmeye en müsait insana verilecek. Ama bakmak zorunda yapan kişilerden biri illaki ya erkek ya kadın. Ama aile kavramı olmayacak sadece. Çocukların yani sadece ya annesi olacak ya babası. Gerek olduğunu sanmıyorum ben ikisine birden. Ama aile yapısından daha mantıklı bence.

Evlilik olmayan bir dünya daha güzel değil mi sanki aileler çok mutlu da herkes her an birbirini gözle bile aldatıyor?
Cevapla