Bu maddesel dünyada ne evliliği? Aile kavramı olmadan insanlık nasıl olurdu sizce? Yine çocuklar doğmaya devam edecek ama öyle bir yasa olacak ki mahkemeler eşini öldüren erkeklere bakmak yerine Ailesiz bir dünyada sadece çocuga hangi tarafın bakacagına karar verecek. Yani çocuk yaptın Ailesiz bir dünyada herkes öyle olacak ve yapan herkes mahkeme önüne çıkacak. çocuklar da aile ne bilmediği için illaki mahkeme kararı ile çocuk büyütmeye en müsait insana verilecek. Ama bakmak zorunda yapan kişilerden biri illaki ya erkek ya kadın. Ama aile kavramı olmayacak sadece. Çocukların yani sadece ya annesi olacak ya babası. Gerek olduğunu sanmıyorum ben ikisine birden. Ama aile yapısından daha mantıklı bence.
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İnsan yapısına ters. Cesur Yeni Dünya geldi aklıma makinelerle çocuk yapılıp büyütülüyordu. Ana baba beraber ve sağlıklı olmalı.
Ama dünya düzeninde aile kurmak oldukça birbirine zarar verenleri görüyorum. Böyle olunca belki çocuklar açısından iyidir sadece hem anne hem babasının olması. Ama sadece biri olsa da fark etmez bence. Böylece seni aldatacak baş ucunda birisi olmaz. Erkek kadın ilşkileri yalan zaten. Yani bizim aldatılmamamız için çocuklar ya annesiz ya babasız olacak doğustan. Biri ilgilenmicek asla. Bilse bile anne babası o olduğunu aile ne bilmeyrn bir topluluk olduğu için illaki bir kişi bakacak sadece çocuğa. Mantıksız mı? Ben baş ucunda her an beni aldatan biri görmek istemiyorum insanlara da üzülüyorum evlilere yani. Çocuk sağlıklı büyüyecek diye yetişkinlerin psikolojisi bozuluyor bir düzensizlik var burada bence. İnsanın doğası kötü tersine aile kurması saçma geliyor bana. erkeklerin baktıgı kızlarla uğraşmak yerine cinsellik sadece üremeye yaramalı bence. Ona da en çok bakmak isteyen bakacak yasa var çünkü annelik babalk hala var. Ama aile yok. Bence çocuklar etkilenmez. Çocuklar da alışır bu duruma böylece ne çocuklar ne yetişkinlerin psikolojissi bozulmaz. Olmayan sevgi ağları iki yüzlülüker aldatılmaların olmadığı bir dünya olur
Evlilik duzenli seks icin iyi bence bunun disinda o kadar iyi bir sey degil
Ama dünya düzeninde aile kurmak oldukça birbirine zarar verenleri görüyorum. Böyle olunca belki çocuklar açısından iyidir sadece hem anne hem babasının olması. Ama sadece biri olsa da fark etmez bence. Böylece seni aldatacak baş ucunda birisi olmaz. Erkek kadın ilşkileri yalan zaten. Yani bizim aldatılmamamız için çocuklar ya annesiz ya babasız olacak doğustan. Biri ilgilenmicek asla. Bilse bile anne babası o olduğunu aile ne bilmeyrn bir topluluk olduğu için illaki bir kişi bakacak sadece çocuğa. Mantıksız mı? Ben baş ucunda her an beni aldatan biri görmek istemiyorum insanlara da üzülüyorum evlilere yani. Çocuk sağlıklı büyüyecek diye yetişkinlerin psikolojisi bozuluyor bir düzensizlik var burada bence. İnsanın doğası kötü tersine aile kurması saçma geliyor bana. erkeklerin baktıgı kızlarla uğraşmak yerine cinsellik sadece üremeye yaramalı bence. Ona da en çok bakmak isteyen bakacak yasa var çünkü annelik babalk hala var. Ama aile yok. Bence çocuklar etkilenmez. Çocuklar da alışır bu duruma böylece ne çocuklar ne yetişkinlerin psikolojissi bozulmaz. Olmayan sevgi ağları iki yüzlülüker aldatılmaların olmadığı bir dünya olur
Yine düzenli ilişkiye devam ederler bence benim dediğim dünyada. Çünkü kimsede aile kavramı olmayacak sadece bakan kişi anne veya babası olacak ikisi de cinselliğe devam edebilir bence. Soyları kimsenin umrunda değil diye düşünüyorum. Kim soyunu düşünmüş ki. Aile yapısı olmadığı için soy da olmayacak zaten o dünyada. Tekrar ailesi olmayan çocuk yaptıgı kişiyle cinselliğe devam edebilir bu arada. Ama 2. Çocuk olursa mutlaka diğeri de bakacak eşit paylaştırılır bu sefer tek çocuk oldu cinselliğe devam eden bir çift var diyelim böyle bir dünyada, çocuk birinde kalacak ama böyle de kötü olurdu sanki ya. Aile olmasalar bile özel olurlardı birbirleri için dimi o zaman napcaklardı orası var. Kötülük olmasın diye iyilikleri de sıfırlamışım ben.
Aile olmaz sa olmaz hut kavmine döneriz
Ama dünya düzeninde aile kurmak oldukça birbirine zarar verenleri görüyorum. Böyle olunca belki çocuklar açısından iyidir sadece hem anne hem babasının olması. Ama sadece biri olsa da fark etmez bence. Böylece seni aldatacak baş ucunda birisi olmaz. Erkek kadın ilşkileri yalan zaten. Yani bizim aldatılmamamız için çocuklar ya annesiz ya babasız olacak doğustan. Biri ilgilenmicek asla. Bilse bile anne babası o olduğunu aile ne bilmeyrn bir topluluk olduğu için illaki bir kişi bakacak sadece çocuğa. Mantıksız mı? Ben baş ucunda her an beni aldatan biri görmek istemiyorum insanlara da üzülüyorum evlilere yani. Çocuk sağlıklı büyüyecek diye yetişkinlerin psikolojisi bozuluyor bir düzensizlik var burada bence. İnsanın doğası kötü tersine aile kurması saçma geliyor bana. erkeklerin baktıgı kızlarla uğraşmak yerine cinsellik sadece üremeye yaramalı bence. Ona da en çok bakmak isteyen bakacak yasa var çünkü annelik babalk hala var. Ama aile yok. Bence çocuklar etkilenmez. Çocuklar da alışır bu duruma böylece ne çocuklar ne yetişkinlerin psikolojissi bozulmaz. Olmayan sevgi ağları iki yüzlülüker aldatılmaların olmadığı bir dünya olur
Düşünceler yaş aldık ca değişir şu an düşüncelerin sana doğru geliyor ilerde bu duyguların değişecek eğitim kariyer ve istediğin bir aile hayatını kurma cabası ile mücadele etmeni tavsiye ederim ne sanal alemde nede sivil hayattan etkilenme sen teksin kim ne yaparsa yapsın sen bildiğin doğru için mücadele et
Biliyorum aile yapısı olsa bile tek yaşamayı seçebildiğimiz özgür bir dünya bu ama Dünyayı değiştiresim de geliyor çünkü herkes iki yüzlü.
Uğraşma bu konular. La kendi öz hayatını düşün cabuk yıpranır hasta olursun 20 sene sonra fazla düşünme bu konuları 5000 yıllık dünya ömrümüz kısa kısa ömürde bişey yapamayız kendini yormadan hayatını mutlu kılacak adımlar. At
Gidin kariyer yapın aşk zaman kaybı
Ama dünya düzeninde aile kurmak oldukça birbirine zarar verenleri görüyorum. Böyle olunca belki çocuklar açısından iyidir sadece hem anne hem babasının olması. Ama sadece biri olsa da fark etmez bence. Böylece seni aldatacak baş ucunda birisi olmaz. Erkek kadın ilşkileri yalan zaten. Yani bizim aldatılmamamız için çocuklar ya annesiz ya babasız olacak doğustan. Biri ilgilenmicek asla. Bilse bile anne babası o olduğunu aile ne bilmeyrn bir topluluk olduğu için illaki bir kişi bakacak sadece çocuğa. Mantıksız mı?
Ben baş ucunda her an beni aldatan biri görmek istemiyorum insanlara da üzülüyorum evlilere yani. Çocuk sağlıklı büyüyecek diye yetişkinlerin psikolojisi bozuluyor bir düzensizlik var burada bence. İnsanın doğası kötü tersine aile kurması saçma geliyor bana. erkeklerin baktıgı kızlarla uğraşmak yerine cinsellik sadece üremeye yaramalı bence. Ona da en çok bakmak isteyen bakacak yasa var çünkü annelik babalk hala var. Ama aile yok. Bence çocuklar etkilenmez. Çocuklar da alışır bu duruma böylece ne çocuklar ne yetişkinlerin psikolojissi bozulmaz. Olmayan sevgi ağları iki yüzlülüker aldatılmaların olmadığı bir dünya olur
Bazı düşümcelerinin haklılık payı var ama yanıldığın şey şu ailenin olmaması gerektiği. Aile toplumların ve devletlerin yapı taşıdır. Aile olmadan ne düzen ne yoplum me de devlet kalmaz.
@Sjskdkdkdn doğru devlet olmaz belki öyle olsaydı daha çok savaş olurdu dimi. ben sevgi konusuna aldatılma konusuna takıntılıym ya neden insanlar kötüyse kötü gibi olmuyor da birbirini kandırmasını sağlayan bir yapı var? Bence devletler olmasa dünya tek bir ülke olsaydı bu dediğim olabilirdi. Tek dil tek dünya devlet böylece aileye gerek kalmaz. O devlet de bu yasaları uygulardı işte
Yorumu yanlış yere yapmışım öncelikle yorumun aahibi kusura bakma. Kesinlikle katılmıyorum Rusya Abd gibi ülkelerin de amacı tek devlet anlayışı. Kültürler yitirilecek tek bir yönetici olacak. E kim olacak ýuzyıllardır var olan Türkler mi Çinliler mi dünya gücü Amerika mı Rusya mı Avrupa Devletleri mi? Şu an da inaanların ahlaksızlığı aadakatsizliği size böyle düşündürtüyor. Hoş sizin göruşünüz Lkin bana mantıksız ve distopik bir örnek olarak geldi.
@Sjskdkdkdn "şu an da insanların ahlaksızlığı aadakatsizliği size böyle düşündürtüyor"evet o yüzden. Ama onlara inat aile yapısı güzel bir şey mi ki acaba. Ama benim dediğim dünyada da sadakat olacak sadece çocuk ve anne babası arasnda olacak. Eş olmayacak sadece. çünkü cidden insanların birbirini kandırması hoşuma gitmiyor. Tek gerçek sevgi anne çocuk kardeş ilişkisi gibi. Onlara inat aile yapısı kalsın diyoruz da kandırmak o sadakatsizlerin işine geliyor. Benim dediğim dünyada kimse kimseyi kandıramaz çünkü aile yok. Ha ama isteyen yine aile olabilir öyle bi dünyada desem yine de birbirini kandıran aldatan çıkabilir. İşte o yüzden hiç aile yapısı olmayan bir dünya düşündüm. Yine de sadakat duygusunu bilecek insanlar ama. paralel evren gibi bir şey dünyanın işleyişi ve insan algıları farklı olacak sadece belki öyle bi dünyada da aile kavramı saçma gelirdi onlara.
@Sjskdkdkdn doğru yanlış yerden yazmışız
Olabilir paralel evrenler zaten başlı başına bir konu. Yine de içinde yaşadığımız dünyada aile var olmalı. Hala aşık olabilen sadık kalabilen insanlar var.
Bekarlık daha iyi
Ama dünya düzeninde aile kurmak oldukça birbirine zarar verenleri görüyorum. Böyle olunca belki çocuklar açısından iyidir sadece hem anne hem babasının olması. Ama sadece biri olsa da fark etmez bence. Böylece seni aldatacak baş ucunda birisi olmaz. Erkek kadın ilşkileri yalan zaten. Yani bizim aldatılmamamız için çocuklar ya annesiz ya babasız olacak doğustan. Biri ilgilenmicek asla. Bilse bile anne babası o olduğunu aile ne bilmeyrn bir topluluk olduğu için illaki bir kişi bakacak sadece çocuğa. Mantıksız mı? Ben baş ucunda her an beni aldatan biri görmek istemiyorum insanlara da üzülüyorum evlilere yani. Çocuk sağlıklı büyüyecek diye yetişkinlerin psikolojisi bozuluyor bir düzensizlik var burada bence. İnsanın doğası kötü tersine aile kurması saçma geliyor bana. erkeklerin baktıgı kızlarla uğraşmak yerine cinsellik sadece üremeye yaramalı bence. Ona da en çok bakmak isteyen bakacak yasa var çünkü annelik babalk hala var. Ama aile yok. Bence çocuklar etkilenmez. Çocuklar da alışır bu duruma böylece ne çocuklar ne yetişkinlerin psikolojissi bozulmaz. Olmayan sevgi ağları iki yüzlülüker aldatılmaların olmadığı bir dünya olur