Oğlumun doğum günü partisine kayınvalidemgıl çağırmasam olur mu?

Oğlumun ilk doğum günü ve anneannesi, dedesi organizasyon şirketi ile anlaşmışlar ters katta doğum günü partisi vermek istiyorlar ( kendi evlerinde ) benim kıyafetim de tutun eşimin oğlumun herşeyisini onlar yapıyor bi tek benim haberim var eşimin haberi yok bu yüzden Ailem bize bize olalım diyor eşimin ailesine söylemekten istemiyorum bi sıkıntı olur mu sizce
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca ailem büyük bir şey yaptıkları için bende kutlamayı düşünmüyorum ekstra
Oğlumun doğum günü partisine kayınvalidemgıl çağırmasam olur mu?
Cevapla