Neyim ben tanrının yalnız kadını falan mı?

Kimseyle tanışamıyorum. Gerçi sorun burada biraz ben gibiyimde neyse. İnstagramda 16 takipçiyle gerçek aşkımın beni bulmasını bekliyorum🤭 Allahım artım düzgün insanlar çıksın karşıma. Hayatıma giren herkes birbirinden deli. Mesela biriyle tanışıyorum hayatımda gördüğüm en Amparator çocuk. Kardesim git ya ben hayatımın aşkını arıyorum kaybol. Bu benim kaderim bu…. Yaşadığım yer desen ne genç var ne yaşıt. Yaşlı tontiş ninelere bile razıyım ancak şu dayılardan bıktım karşıma bakıyorum dayı, arkama bakıyorum dayı, instagram dm kutuma bakıyorum dayı. SADIK ERKEKLER NEREDESİNİZ YER YARILDI İÇİNE Mİ KAÇTINIZ? Gerçi kızlar soruyor da sadık erkeklerin ne işleri var?🫣(Not:18 yaşındayım)

Neyim ben tanrının yalnız kadını falan mı?
Cevapla