Neden arkadaş edinemiyorum edince de elimden uçup gidiyorlar ne yapacağım ben?

Of özellikle geçen yıl berbattı dışlanıyordum bayağı özellikle bir kız grubu tarafından ama başka arkadaşım olmadığı için ezik gibi yanlarına oturuyordum laf sokuyorlardı sürekli o kadar dua ettim ki psikolejim bile bozulacaktı Allah yüzüme güldü bu yıl sınıflar karma oldu bana sürekli laf sokan kız açığa geçti hatta 2 tane benim gibi kız buldum dedim ki oh bee ama diğer yine beni sevmeyen kız grubu oluyor ilkokulda bile vardı aslında öyle kötü kalpli, zorba bir tip değilim ama sevmiyorlar işte neyse bu bulduğum iki kızda gidiyor birisi çok çalışkan hep ders çalışıyoruz benide motive ediyordu zaten ama daha iyi çalışmak için başka okula gidiyor, diğeri de ea sınıfına hatta banada gel dedi sonra dobra bir kız çok seviyorum bu huyunu ya bu sınıfta ne yapacaksın tek bizimle takılıyorsun bizde gidiyoruz kimle takılacaksın şunlarla mı diyip beni sevmeyen kız grubunu gösterdi takmıyorlar bile seni dedi aslında doğru diyor ben lanetlendim galiba ilkokulda bile 3. sınıfta sınıfın şu popüler tipleri olur ya işte onun sevdiği çocuk kolumu tuttu diye zorbalamışlardı yaa tramva yemin ederim büyüdüm hala aynı

Neden arkadaş edinemiyorum edince de elimden uçup gidiyorlar ne yapacağım ben?
Cevapla