Ailenizi hiç utanç bu durumu soktunuz mu 🙂?

Ben evet birsürü utanç duruma soktum onları , o zamanlar 10 yaşındaydım Almanya'da yaşıyorduk. Annemden dayak yemiştim çünkü karşı binadaki bir adamın evine girdim o demişti evimize istediğin zaman gel diye kızımla oynarsın bende gittim valla kızla saat 9 akşama kadar oynadık sonra annemin evinde arkadaşı vardı onun önünde dövdü tabi gidip sosyal hizmetlere şikayet etti 🤐. Sosyal hizmetler beni alıp gittiler yetimhanede 7 ay kaldım sonra babam dava açtı ve davayı kazandı annem deseniz umurunda bile değil. Eve tekrar döndüm babamla, hergün sosyal hizmetler hal hatırımı soruyorlardı, sonra birkeresinde amcama gitmiştim 7 ay boyunca neredeydin neden bize gelmiyordun diye sordu (babam akrabalara hiçbir şey söylememiş ) ben de yetimhanedeydim dedim. Babamın ve annemin o an yüzü domates gibi olmuştu ve evde tabi ki azar da işittim ve sonra Türkiye'ye geri döndük🗿. Neyse ki şu an ailemle yaşamıyorum, Peki Siz?

Ailenizi hiç utanç bu durumu soktunuz mu 🙂?
Cevapla