Yeni evlendim ama evimde yabancı gibi hissettiğim için eşim bana kızıyor. Ne yapmalıyım?

Ben küçüklüğümden beri babamla yaşadım. Ve hep bana bir yükmüşüm gibi davranıldı büyüdüğüm evde. Yemek bile yesem hep babam başıma kakardı yediğim yemeği. Bana bir şey hediye edildiğinde ve yapıldığında ben çok mahçup olurdum hak etmediğimi düşünürdüm. Ne zaman babam eve meyve sebze getirse daha çok yemek ve temizlik yapar o şekilde o meyve sebzeyi yemeyi hak kazanırım diye düşünüyordum. Şimdi büyüdüm 24 yaşındayım evlendim mutluyum eşimle birbirimizi çok seviyoruz. Fakat tek sorun kendimi evimde gibi hissedemiyorum. Sanki misafirmişimde yatıya kalmışım gibi hissediyorum. Eşim buzdolabına birşeyler alsa yerken mahçup oluyorum asla ama asla rahat edemiyorum. Bir ara onunla sohbet ederken bizim evimiz demek yerine senin evin dedim ve artık bardağı taşıran son nokta oldu. Eşim kızdı bana burası senin evin sen benim eşimsin bu evde artık rahat olmanı kendi evin gibi görmeni istiyorum dedi. Oda haklı ama ben bu psikolojiden nasıl kurtulucam?

Güncellemeler
+1 yıl
Başkalarının hanımları evlerinde çok rahat davranıyor ve rahat rahat kahvaltı hazırlıyor kendine kahve falan yapıyor. Bende artık öyle olmak istiyorum. Benim babam hep kardeşlerinin karısına çok kızardı evde durduğu için evine yeni eşya aldığı için. Arkadaş karı koca arasına ne giriyorsa anlamadım. O onun karısı tabikide eşyasınıda değiştirir evinde rahat rahatta oturur kime ne?
Yeni evlendim ama evimde yabancı gibi hissettiğim için eşim bana kızıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla