Nişanlımın arkadaşının bana karşı çok samimi, sürekli esprilerime gülüyor. Abartıyor muyum?

Bu arada arkadası da evli nişanlımın. Onun eşiyle de ben arkadaş oldumkızla kanki olduk. double date yapiyoruz mesela aynı ortamdayiz mesela esprilerime cok gülüyo yani ona sempatik geliyomusum gibi. Bide nisanlim yanina gidicekti onun, demiski Pelin’i de getirsene (pelin ben) kizlar görüşsün demiş. Tamam aramizin iyi olması kızla hosuma gidiyo benimde nişanlımında ama çocuğun böyle demesi garip geldi. Sizce abartıyomuyum (

Nişanlımın arkadaşının bana karşı çok samimi, sürekli esprilerime gülüyor. Abartıyor muyum?
Cevapla