Erkek Arkadaşımla Konuşacak Konu Bulmakta Zorlanıyorum?

Belki bir çoğunuzun başına gelmiştir.. Erkek arkadaşımla konuşacak birşey gelmiyor aklıma belki bende azcık bir yazma potansiyeli olsa muhabbet ilerlicek. Durun size bugün kü konuşmamızın tıkandığı noktayı yazayım (biliyorum hata bende)
O =Böyle haftada iki gün kendimi ödüllendircem izin vercem iyi oluyo :D ( okulda devamsızlık yapmaktan bahsediyo)
Ben= Bende yapmak istiyorum Çok kıskandım :D
O =ilan ettiğin bir gün beraber gezelim:D
Ben=hmm güzel
ve konuşma kesildi haliyle bu ne saçma bir cevap dedim kendi kendime ben olsam bende yazmam. Şu sevgilileriyle devamlı yazışanlardan yardım bekliyorum::/
Erkek Arkadaşımla Konuşacak Konu Bulmakta Zorlanıyorum?
Cevapla