Hoşlandığım bir erkek olduğunda onunla konuşmakta çok zorlanıyorum konuşamıyorum, ne yapmalıyım?

Herkes sevdiği kişiyle çok rahat konuşur onu etkilemeye falan çalışır ama ben hiçbir şekilde bunu yapamıyorum aksine hiç konuşmuyorum sınıfta hoşlandığım bir erkek olunca hiç konuşmam çok soğuk yapıyorum sizce nasıl aşarım diğerlerine karşı normalim ama sevdiğim insan olunca böyle oluyor

Hoşlandığım bir erkek olduğunda onunla konuşmakta çok zorlanıyorum konuşamıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla