eşim öleli 6 ay oldu psikolojik buhran gibi bir şey geçiriyorum hayatın hiç tadı yok bir yandan da bir aile dostumuzun karşı komşumuzdu oğlanları elimize doğdu altının bezli zamanlarını biliyoruz elimizde büyüdüler kardeş gibi büyüdük bir sofrada yedik içtik samimiyetimiz var şimdi bu aile dostumuz oğluna nişan yapıyor beni de davet etti gitmelimiyim yoksa gitmememelimiyim karar veremedim bir yanım elimize doğan elimizde büyüyüyen çocuklarının yanında olmam gerektiğini ablaları gibi şık birşeyler giyip takıp takıştırıp nişana gitmemi söylüyor bir yanım eşimden dolayı yaralı gitme ne işin var orada diyor nişan düğün salonunda büyük nişan sizce ne yapmalıyım sizin fikriniz nedir?
git havan değişsin
kır dizini otur oturduğun yerde
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer