Eşim öleli 6 ay oldu aile dostumuzun oğlunun nişanına gitmeli miyim?

eşim öleli 6 ay oldu psikolojik buhran gibi bir şey geçiriyorum hayatın hiç tadı yok bir yandan da bir aile dostumuzun karşı komşumuzdu oğlanları elimize doğdu altının bezli zamanlarını biliyoruz elimizde büyüdüler kardeş gibi büyüdük bir sofrada yedik içtik samimiyetimiz var şimdi bu aile dostumuz oğluna nişan yapıyor beni de davet etti gitmelimiyim yoksa gitmememelimiyim karar veremedim bir yanım elimize doğan elimizde büyüyüyen çocuklarının yanında olmam gerektiğini ablaları gibi şık birşeyler giyip takıp takıştırıp nişana gitmemi söylüyor bir yanım eşimden dolayı yaralı gitme ne işin var orada diyor nişan düğün salonunda büyük nişan sizce ne yapmalıyım sizin fikriniz nedir?

git havan değişsin
kır dizini otur oturduğun yerde
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eşim öleli 6 ay oldu aile dostumuzun oğlunun nişanına gitmeli miyim?
Cevapla