Hiç sevmezdim kendisini. Bir de 1. derece yakınlarim dışında şehir dışındaki cenazelere prensip olarak katılmıyorum.
Sevdiğim birisi olsaydı, herşeye rağmen katılmak isterdim. Ama hiç içimden gelmiyor.
Hiç sevmezdim kendisini. Bir de 1. derece yakınlarim dışında şehir dışındaki cenazelere prensip olarak katılmıyorum.
Sevdiğim birisi olsaydı, herşeye rağmen katılmak isterdim. Ama hiç içimden gelmiyor.
Bazen sevmediğin biri olsa da usulen görev olarak katılmak da fayda var. Eşin hele gidiyorsa yanında olmak lazım. Yıllarca görmediğim akrabalarımın cenazesine katıldım ben görevimi yerine getirdim ölüm doğum düğün demişler bir yönü ile haklılar.
Anne babası olsa katilmalisiniz derdim. Ama amcaya zorunlu degilsiniz
Cenaze bu gitsen de geri gelmiycek boş ver yat uyu
Cevap
8Cevap
Ölen için değil, kalanlar için gitmelisin üstadım. Zaten ölen ayağa kalkıp sana sarılacak değil. Taziye ve kalanlara yapılıyor.
Peki, içinden gelmiyorsa gitme ihtiyacını
Sevmiyorsan gitme bence. Çevreye karşı saygı degil bana göre bu.
Ben olsam bende gitmem. Bana ne eşimin amcasından yahu.
Bence gitmen gerekir. Sevmiyor bile olsan eşinin amcası sonuçta. Formaliteden orada olman lazım.
Abi bunun kararını verebilirsin ya o yaşa erişmiş adamsın sonucta
Karşıya göre yaşarsak ufacık bir kalıba sığmak zorunda kalırız be abi
Gitme gerek yok bence
Eşin ne diyor bu duruma
Uzak bir yerde mi
Katıl desek katılacak mısın ki bize soruyorsun?
Gidip hakkımı helal etmiyorum de bari.
Senin eşindemi vardı
Öyle bir halin var zaten
Bunun yanı sıra bencil olmayıp empati yapabilmek ve beraber olduğun kişiye saygısızlık yapmamak lazım;)
Bu saatten sonra olmaz alışmışsınız artık bu durumu kabul eden kadınlarda asıl kabahat neyse
Tamam
Değilsin
içinden gelmiyorsa gitme
Öyle bir zorunluluğun yok tabiki
bence biraz ayıp olur ama sen bilirsin tabi
Yengenin hatrına mecburen🙂
Zorunluk yok ama aileden olduğ icin gidilir
Gitme o zaman
değilsiniz
zorunluluk yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?