Bir doktor hasta yakınını neden kendi numarasıyla arar?

Büyükbabamı hastaneye götürmüştüm neyse birtakım rezillikler yaşadım (benim avellikler meşhur zaten de neysee) 2 doktor vardı yaşlı olan kızdı bayağı sıramı kaçırmışım falan oralar uzun yeniden sıra aldık beklerken Allahın işine bak (asla utandığım için girmemek adına elime göz kalemi sürüp büyükbaba elim boya olmuş ben bir çitileyim demedim) elim boya oldu gittim yıkadım o sırada çıkar büyükbabam dedim garibim anlamamış beni çağıttırdı neyse kızgın yaşlı doktor amca çıktı yanındaki anlattı işte espri falan yaptı turp gibi benden sağlam valla falan teşekkür dedik çıktık yolda bir baktım oda ne yabancı numara arıyor bizi açtık doktormuş (dedim adam gidici herhalde) neyse odada dediklerinin aynısını dedi kapattık yani ölmez değil mi dedem?

Güncellemeler
+1 yıl
Kansız dedi, aynı güne randevu al mutlaka dedi o kadar
Bir doktor hasta yakınını neden kendi numarasıyla arar?
Cevapla