Büyükbabamı hastaneye götürmüştüm neyse birtakım rezillikler yaşadım (benim avellikler meşhur zaten de neysee) 2 doktor vardı yaşlı olan kızdı bayağı sıramı kaçırmışım falan oralar uzun yeniden sıra aldık beklerken Allahın işine bak (asla utandığım için girmemek adına elime göz kalemi sürüp büyükbaba elim boya olmuş ben bir çitileyim demedim) elim boya oldu gittim yıkadım o sırada çıkar büyükbabam dedim garibim anlamamış beni çağıttırdı neyse kızgın yaşlı doktor amca çıktı yanındaki anlattı işte espri falan yaptı turp gibi benden sağlam valla falan teşekkür dedik çıktık yolda bir baktım oda ne yabancı numara arıyor bizi açtık doktormuş (dedim adam gidici herhalde) neyse odada dediklerinin aynısını dedi kapattık yani ölmez değil mi dedem?
Güncellemeler
+1 yıl
Kansız dedi, aynı güne randevu al mutlaka dedi o kadar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bazen olabiliyor öyle şeyler bunda kötü niyet aramayın hemen o anın yoğunluğuyla arayabiliriz
Kansız dedi aynı güne tekrar randevu al kaçırma dedi ay galiba sırayı falan karıştırınca Saftrik olduğumu anladı acıdı allahım ben bu utançla nasıl yapacağım
Yakinini aradi ama doktor sen doktormusun
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!