Bir doktor bizi neden aradı kendi numarasıyla?

annem aylar önce yoğun bakımdaydı kurtuldu şükür şimdi her ay muayene olması lazım ben götürüyorum onu hastaneye neyse ben şaşkın olduğum için sıramız gelmeden şak diye girdim (ay bak yine utandım yer yarılsa da içine girsem bari birde kalabalıktı üf ) annem de girdi doktorlar biz size girin mi dedik dedi Allahım yok böyle bir utanç anı üstüne birde elime nereden geldiyse boya geldi onu yıkamaya gittim rezillik ya of derken annemi içeri almışlar annemde of anne ya of ben anlamadım kızıma diyin demiş (anladığını anla gerisini bırak utancımdan ölüyorum) geri beni içeri çağırdılar doktor herşeyi çok iyi benden sağlam dedi çıktık derken eczanede doktor bizi aradı kendi numarasıyla annem doktor dedi bana verdi alo dedim kapattı aha dedim kesin kötü bir şey çıktı annemde yandık dedim sonra arayıp teyzeye ayın 19una mutlaka randevu al aksatma, kan değerleri düşük dedi kapattı derken abim aradı annem hemen dedi abime doktor aradı diye sonra abim bana kızdı bayağı (kadın ölecek doktor niye arasın yoksa seni diye) hemde sonra doktorun numarasını aldı kendisi aramış doktor da ben gerekli bilgileri kardeşinize verdim diyip kapatmış adam bence acıdı bize sonra üst üste bir abim bir ben arayınca pişman oldu aradığına

Bir doktor bizi neden aradı kendi numarasıyla?
Cevapla