Ablamın nişanı var. Makas kesmiyor demek ayıp mı?

Ablamın bir kaç haftaya nişanı var genelde enişteye makas kesmiyor denilir biraz para alınır gönlünden koptuğu kadar. Fakat ablam kesinlikle nisaninda böyle yapmamam gerektiğini ve ayıp görgüsüzlük olduğunu söyledi sizce ayıp mı?
Ablamın nişanı var. Makas kesmiyor demek ayıp mı?
Cevapla