Kapaliyim ama son 1 yılda o kadar çok değiştim ki düşüncelerim isteklerim , içimde farkli biri var?

İçimde farkli bi kiz var davraniş olarak düşünce şekli olarak , 8 aylik bi ilişkiden çiktim uzaktan ilişkiliydi buluşamadik vs bitireli 5 ay oldu ve ilkimdi ama o çocuktan sonra aşiri değiştim isteklerim kafa yapim vs sanki başka bi ben oldum , şu an dinlere bile bazen inanasim gelmiyor kafami kapatmanin mantiğini sorgular oldum saçma geliyor iyice kafayi yedim bana ne önerirsiniz Allah aşkina kafam çok doluuu

Kapaliyim ama son 1 yılda o kadar çok değiştim ki düşüncelerim isteklerim , içimde farkli biri var?
Cevapla