Baba evinde kalıyorum ve babam ne oluyorsa hep bana kızıyor, bağırıyor, küçümsüyor, eziyor.. kız kardeşim benden 4 yaş küçük ve ona karşı öyle değil! Ayrı eve çıkmak istiyorum ama oda çok masraflı.. az önce “Allah korkusu olmasa kafanı odunla ezer öldürürüm seni” dedi.. öylesine nefret ediyor benden.. ağzımı açtığımda edepsiz oluyorum ona göre. Bıktım her şeyden.. çok mutsuzum ve kendimi hiç değerli hissetmiyorum, sanki dünyada bir boşlukmuşum gibi, kimse sevmiyor.. 😢
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
O nasıl söz ya çok kötü , bir an önce ya evlen ya da bişey bul ayrıl o evden adamın psikolojisi bozulur
Evet, o an gözyaşları döktüm kimse görmedi.. içim paramparça oldu. Onun sevgisine muhtaç değilim elbette ve ona üzülmüyorum.. üzüldüğüm şey hak etmediğim hakaretler.. bu davranışlardan dolayı çok mutsuz ve kendime güvenim yok resmen.. onun insanların yanında küçümsemesinden dolayı insanlarda farklı gözle bakıyorlar
Sürekli evdemsn
Evdeyim sürekli, oda evde. Bir seneden fazladır çalışmıyor
İş bulup çalışmayı düşünmüyormusun en azından akşamdan akşama eve. Gidersin
2 gün çalışıyorum sadece. Full time bir iş arıyorum ama bulamıyorum 😢
Biraz para biriktir ayrıl evdeb
Bakalım.. 🥺
Çalışmıyorsan işe başla. Ama sırf baba evinden kurtulayım diye evlenme.
Yok, sırf o sebebten evlenmeye karşıyım zaten. Çalışıyorum ama ayrı eve çıkmama sebebin birikim yapamama olacak..
Ne mal bir baban var ya. Okumuyor musun sen. Oku kaç o evden
Hayır, okumuyorum. Çalışıyorum sadece.. bende kurtulmak istiyorum o evden ama nereye gideceğimi, nasıl adım atacağımı bilmiyorum.. çalıştığım parayı biriktirmek istiyorum ama böylede çok huzursuzum, ayrı eve çıksam bu sefer huzurlu olacağım ama birikim yapamayacağım
Ne iş yapıyorsun. Bence ayrı eve çıksan daha iyi olacak. Neden birikim yapamayasın. 5 binibi kiraya versen asgari ücretten geriye kalan sana kalır. Ama kötü işlerden uzak durman lazım
Ben yurtdışında kalıyorum.. €2000 maaş alıyorum ve burada kiralar €700’den başlıyor. Sonra aylık su faturası €150 civarlarında, elektrik, internet, yiyecek-içecek derken çok az kalıyor
Anladım. Zor bir durumun var ya ama bence babanı çekmektense ayrı ev daha mantıklı. Baban Müslüman değil mi.
Müslüman ama ibadeti vesaire hiç bir şeyi yok..
Sözde Müslüman demekki. Peygamberimiz kızını omuzlarında taşırdı. Acaba sen evlatlık falan mısın
Yok ya evlatlık olduğumu zannetmiyorum. Evet kız çocukları değerli, aksini yapması gerekirken kötü davranıyor.. bazen çekip gidesim geliyor.. birgün psikolojim bozulacak diye korkuyorum. Küçükken hep düşünürdüm diğer çocuklar kendi babalarını sevdiklerini anlattıklarında, babalarını nasıl severlerdi diye.. bana sevgisi görmediğim için babama karşı ufakta olsa sevgi yok, nefret var.. tiksiniyorum ondan.. söylediği sözler, kalbimi paramparça ediyor, insanı şüpheye sokuyor, insanın özgüvenini zedeliyor
Kıyamam sana ya. Sana sarılıp dinlemek isterdim biliyor musun. Şöyle bak olaya. Bu da senin imtihanın ve sabrın sonu selamet bir. Peygamberimiz der ki sabreden de şükreden de cennnetliktir diye
Çok teşekkür ederim 🥺
Sabrın sonu selamet evet, belkide imtihanımdır bilemiyorum ama dayanamıyorum, bazen lafı yapıştırıyorum, saygım bozuluyor, kusur ediyorum, Allah katında günah işlemiş oluyorum belki saygısızlığımdan dolayı ve bu nedenden dolayıda evi terk etmek istiyorum çünkü o evde kaldığım müddetçe ben ben olamayacağım, istediğin kişilik olamayacağım.. hep depresyonda olacağım, kendime güvenim olmayacak, insanlar tarafından belki hor görüleceğim babam yüzünden.. dinimi güzelce yaşayamayacağım, istediğim vakit istediğim yerde olamayacağım..
Rica ederim ☺️ sen en iyisi ayrı eve geç ama bak ayrı evde yaşamdım ben zorlukları sorumlulukları var. Yeri gelir yemek yaparsın bulaşık evi temizle ne bileyim su elektrik yemek yapma. İşten gelirsin yemek yapman gerekir
Bunlar benim için zor değil. Yani huzurlu olduğum bir yerde her şeyi yaparım ben. Anne evinde yemek yapmayı sevmiyorum mesela, eskiden yemek yaptığımda sadece eleştirildim. Evi temizliyorsun bir kaç dakika sonra yine aynı halini alıyor ev, o zaman insanda ne yemek yapma isteği doğuyor, nede iş yapma.. kendi evim olsa hem huzurlu olurum, hemde temiz ve yemekli in sha Allah. Sadece ilk adımı nasıl atacağımı bilmiyorum.. ayrı ev ve bir sürü masraf..
Evden ayrılamdnsn önce gidip bir eşyalı eve bulman lazım. Öğrenci evleri olabiliyor eşyalı. Onları öneririm ben de onlarda kaldım iyi oluyor aslında kafan rahat oluyor ben de yemek yapmayı severim yaparım. Zoruma gitmşyor tek kendim olunca güzel oluyor
Öğrenci evi tutabilir miyim bilmiyorum.. belkide bilgisi olan biriyle konuşmam gerekiyor bu konuları.. evde kimin kaldığına bağlı aslında eşyalı ev.. 😆
Evde san yalnız kalırsın. Kimseyele kalmanı tavsiye etmem. Ben öğrenci evinde kaldım iyi oluyor 🙂
Kimseyle kalmak istemem zaten, yalnız daha güzel ve rahat oluyor ve nasip olursa belki bir veya iki kedişte alırım
Ya bak kedişler çok güzel olur. Çok minnoş olurlar. Kaç yaşındasın
27 yaşındayım
Senle arkadaş olmak isterdim
Neden ki? Siz kaç yaşındasınız?
23 ben de. Çok arkadaşım var ama belki size faydam olurdu
Teşekkür ederim
Rica ederim
Evlenmeye bak
Evlenmek için aday olması gerek, şimdi yağmurdan kurtulayım derken doluya tutulmak istemiyorum
Baban üvey mi öz mu
Öz
Doğudami yasiyon
Hayır
Tamam anladim