Çok üzgünüm, babam bana hep kötü davranıyor?

Baba evinde kalıyorum ve babam ne oluyorsa hep bana kızıyor, bağırıyor, küçümsüyor, eziyor.. kız kardeşim benden 4 yaş küçük ve ona karşı öyle değil! Ayrı eve çıkmak istiyorum ama oda çok masraflı.. az önce “Allah korkusu olmasa kafanı odunla ezer öldürürüm seni” dedi.. öylesine nefret ediyor benden.. ağzımı açtığımda edepsiz oluyorum ona göre. Bıktım her şeyden.. çok mutsuzum ve kendimi hiç değerli hissetmiyorum, sanki dünyada bir boşlukmuşum gibi, kimse sevmiyor.. 😢
Çok üzgünüm, babam bana hep kötü davranıyor?
Cevapla