Birlik oturmak neden bu kadar zor ve yıpratıcı?

kaynanam herşeyime karışır yediğim içtiğim giydigime kadar çok konuşur dili hiç yorulmaz sürekli iş buyurur yapmayınca oğluna şikayet eder kaynata sürekli hizmet bekler en ufak sorunumuza bile karışır koca desen çok sorumsuz sürekli beni ezdirir sabah işe gider gece eve gelir ilgi isteyince de tersler yani anlayacağınız esir hayatı yaşıyorum ama çok yoruldum sözde namaz kılarlar müslümanlar ama gelinlerine etmediği eziyet bırakmıyorlar böyle insanlarla daha fazla yaşamak istemiyorum yoksa sinir hastası olucam napcam 😌😌😌? bu arada şehirden köye geldim ayak ta uyduruyorum ama yaranamiyorum yinede
Birlik oturmak neden bu kadar zor ve yıpratıcı?
Cevapla