Eşim her şeyde beni suçluyor, ne yapmalıyım?

24 yaşındayım 1 buçuk yıl evliliğim var eşimle evlenmeden önce hayatım güzel gidiyordu depresifdim ama paramı kazanıyor hayatima yon veren hamlelerde bulunabiliyordum fakat evlendikten sonra karar verme yetim elimden gitti ana kararlari kendi vermeye başladı ve bu neticede is yoğunluğu İstanbul olan yerlere gidemedim isim ne diye soracaklar için söyleyeyim 3D tasarımcı'yım bu neticede 8 ay işsiz kaldım denedigim alt isler oldu tabi Pompacı oldum 3 gün dayanabildim hammallik yaptım 1 gün dayanabildim bu süreçte kendi isimi yapabilicegim bi sirkete girdim fakat daha parami alamadan evin küçük olduğunu ve büyük eve gecmek istedigi bahanesi ile 3000 tl kirasi olan evden çıkıp 10000 tl kirası olan eve geçtik çalıştığım şirket parami vermedi sonrasinda kuruyemiş dükkanında 1 ay çalıştım ordan ayrıldıktan sonra kendi oyunumuzu yapma karari aldık kendi arkadaşlarımla ona odaklanmak ve oyunu çıkarmak için 1 ay yatacağım dedim bu çalıştığım süreçlerde karıma sürekli destek olmaya rahatlatmaya çalıştım elimden geldiğince motive etmeye maymunluk etmeye çalıştım oda çalıştığı işi mobing nedeniyle bıraktı ben davaci olalim dedigimde olmaz dedi tamam sorun Yok dedim üstüne gidilmesini sevmiyor simdi neredeyse 20 gün gecti bu konusmadan ve bana ben senle evlenmeden önce hayatım boyunca hiç ağlamadım senle evlendikten sonra hep ağladım demeye ve calismamam veya düzgün bir ise girememem konusunda beni azarladı ne plan kursam hicbirini kabul etmiyo ne desem gene sen oyun oynamaya basladin kendini 8 ayda gelistirebilirdin işte ben senin alt işlerde çalışmanı istemiyorum kendi işini yapmanı istiyorum her gün oyun oynuyorsun dedi

Yaw ben isten gelince isin sitresini esime yansitmamak için kendimi rahatlatiyorum sınırlı agresif bir insanim ama gidipde karima ne fiziksel şiddet nede psikolojik şiddet yapmadım öfkemi oyunlardan çıkarıyom bu gün bütün beni neselendiren herşeyi siliyorum sadece modelleme ve is aramaya odaklanıcam piskolojimi nasıl düzgün tutacağımı bilemiyorum intihar etmemek için kendime her gün bahaneler uyduruyorum ben böyle değildim 22 yasında olup 15 yaşında gibiydim o zaman kendimi depresif sanardim bu yaşadığım acı ve yük beni 70 yaşında biri gibi hissettiriyor yardım edin eşimden ayrılmak istemiyorum onu hala seviyorum fakat kişiliğimin yok olduğunu kendi adıma düşünemediğimi zincirli biri gibi olduğumu hissetmeye başladım ne yapacağımı bilmiyorum bilemiyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Fikir lazım yöntem lazım yardımcı olabilecek herhangi bişi ayrılmayı düşünmüyorum sağlamlaştırmak istiyorum
Eşim her şeyde beni suçluyor, ne yapmalıyım?
Cevapla