Evlilik konusunda treni kaçırdınız mı sizce?

Yaşım 29 oldu... halen bekarım. Evlilik için görüştüğüm biri bile olmuyor. Benden küçük 24 25 yaşındaki kuzenlerin bile var. Ben çok geç kalmışım.

Biraz yabani ve içime kapanıktım. Biraz geç kaldım. Ne ben ne de kardeşlerim (27-25) evlilikle ilgili henüz bir adım atamadık. Ailesel bir kader, döngü ne derseniz deyin engelliyor herhalde. Babam la annemde geç evlenmiş.

Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Evlilik konusunda treni kaçırdınız mı sizce?
Cevapla