Yaşım 29 oldu... halen bekarım. Evlilik için görüştüğüm biri bile olmuyor. Benden küçük 24 25 yaşındaki kuzenlerin bile var. Ben çok geç kalmışım.
Biraz yabani ve içime kapanıktım. Biraz geç kaldım. Ne ben ne de kardeşlerim (27-25) evlilikle ilgili henüz bir adım atamadık. Ailesel bir kader, döngü ne derseniz deyin engelliyor herhalde. Babam la annemde geç evlenmiş.
Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Çoktan kaçırdım evet
Geç olsun güç olmasın. 18 yaşında evlenenler şu an bosanmakla uğraşıyor
En iyisi bekarlik 😏 birini bul yurtdışına çık gez dolaş en son evlenirsin smdjkd
Harbi bu arada evlenme yaşi 30 oldu ztn normal
Her dua nasibine, her nasip vaktine esirdir. Senin de kısmetin çıkar elbet
33 yaşındayım bekarım erkek kardeşim 29 yaşında evli ortanca kardeşim yazın nişanı olacak. aksine çok mutlu oluyorum ev boşalıyor
40 yaşından sonra yalnızlık basar
Evliliği hiç düsnmyrm bakım evleri ne güne duruyor
Şimdi böyle diyorsun ama elden ayaktan düşünce demezsin camlara bakarsın biri gelse de diye.
Yalnızlık böyle bir şey değil, gerçekten
Tren bana ait olduğu için kaçırmıyorum. Aksine bekletiyorum.
Biz evlendik de ne oldu? Disardan bakinca cok mutlu gozuktugumuze bence cidden inanma
Ne oldu abla anlat dinliyorum.
Yaş 33 bekarım trende kaçtı umudumda bitti beklentimde kalmadı..!
Bekarlık sultanlık
Yok daha gencim güzelim citirm
Olamaz mı olabilir… 🤷🏼♀️😅
Tren benden kaçtı. d
Tren yok ki?
Ben de iyi birini arıyorum Yaş 26
29 çok geç değil
Normal bence
Bence tren yolunda
Daha zamanı var
Ne iş yapıyorsunuz