Sizce adamın yaptığı şey doğru mu ve benim tepkim normal mi?

Öğleye doğru Küçükpark'a gezmeye gittim. Öncelikle kahve içtim, biraz oturdum. Öğleye doğru ise bir restaurantta yemek yedim. Dönüşte ise üniversiteden bir arkadaşımın ailesiyle birlikte işlettiği bir tekel bayiine gidip 2 şişe bira aldım ve yurda doğru yürümeye başladım. Geçirdiğim bir rahatsızlıktan dolayı özellikle bacak kaslarımda güç kaybı oluşmuştu, ama bu günlük hayatta bana neredeyse hiç engel olmuyor. Sadece bacaklarımı kasarak yürüdüğüm için yürüyüşüm biraz bozuk, ama o da elimde olan bir şey. Neyse elimde 2 şişe bira poşetiyle yürümeye başladım. Yolda giderken adamın biri " Geçmiş olsun abim, Allah şifa versin " dedi. Bir şey demedim, ama aşırı derecede sinirlendim. Sonra yürümeye devam ettim. Adam arkamdan " Alooo " dedi, ama hiç oralı olmadım. Şayet güçlü biri olsam ve başıma geleceklerden korkmasam gözümü kırpmadan bira şişelerinden birini kaptığım gibi adamın kafasına geçirecektim.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada yaşım 24, sistemde yanlış yazıyor.
Sizce adamın yaptığı şey doğru mu ve benim tepkim normal mi?
Cevapla