7 aylık gebeyim kendimi iyi hissetmiyorum diye?

Eşimde hasta ama çokta değil bende 7 aylık gebeyim belki bi ihtimal eşim kalkar hazırlar diye düşündüm uyandım kalktım saat olmus 11 ben saat aksam 9 dan beri bisey yemiyorum eşim yatıyo bende sinirlendim bi sinirle onu uyandırıp laf söyledim senden biliomusun baba falan olmaz ben cok pismanim senden cocuk yaptigima ben hastayım kalkamadım dun kaçtan beri açım sen neden kalkıp kahvalti hazırlamdn dedim bende hastayım dedi tamam hastasın en azdan kalk beraber hazrlayalm de diye bni uyandr dedim bisey demedi ben smdi kalkar kahvaltı hazrlar cagiririm seni merak etme dedim kahvaltmi hazrldm çağırdım onuda geliomusn dedm gelmedi bende gittim kendim yedim şimdi asiri agresif olabilirim hamilelikten dolayı vurda kim hatalı?
7 aylık gebeyim kendimi iyi hissetmiyorum diye?
Cevapla