İnsan ilişkilerim neden uzun sürmüyor?

İnsanlarla tanışmam zor oluyor. Zaten şu an çalışmıyorum bi yerde. Ama tanıştığım insanlarla da tam bağ kuramıyorum. Karşı taraf da ben de çok çabalamıyorum. Denk geldiğim insanlar da çoğunlukla yanlış insanlar oluyor. Hem arkadaş hem sevgili olarak. O kadar yalnız hissediyorum ki artık arkadaşı olan insanları görünce içim acıyo. Sevgili o kadar batmıyor ama arkadaşsızlık zor geliyor. Sevgili ilişkilerim de yürümüyor. Büyü falan olabilir mi 😅

İnsan ilişkilerim neden uzun sürmüyor?
Cevapla