İnsanlar olarak hepimizde tuhaf bir algoritma var. Sanki Allah'ın uymamız için gösterdiği farzlara kurallara uymayınca bunun zararı Allah'a olacakmış gibi kurallarına uymayarak Allah'ı cezalandırıyoruz. Tesettür yahut diğer ibadetleri terkedip kafamıza göre yaşayınca sanki bunun ahirette cezasını çeken biz olmayacakmışız gibi davranıyoruz. Neden Allah'ın buyruklarını yerine getirmeyince Allah zararlı çıkacakmış gibi davranıyoruz?
Güncellemeler
+1 yıl
Boru derken burada Allah'ın borusu ötüyor o manada..
Boru Allah'ınken hakim de Allah'ken neden büyük bir yanılgıya düşüyoruz?
Böyle bir soru soruyorsanız eğer demek ki içinizde sizi tetikleyen bir şey var veya yaşadığınız hayat her neyse sizi rahatsız ediyor doğruyu bulmak için çıkar bir yol arıorusnuz
Soru tespih çekerken aklıma geldi ya her cuma tespih çekiyorum aklıma saat 11.45 te geldi şeytan da bastırıyor bi taraftan sanki bana taş taşıycam. Hayır ben tespih çekmeden uyusam sanki Allah azap çekecek kahrolacak tuhafız ya 😂
Çok doğru söylüyon aynen öyleyiz zaten bunu anlasak böyle olmayiz basimiza felaketler geliyor yine anlamiyoruz
Soran
+1 yıl
Dünyada insan kalmadı be kim kim kaldık ki 😂 bi virüs geldi kaç kişiyi götürdü
Soran
+1 yıl
Soru da tespih çekerken aklıma geldi ya her cuma tespih çekiyorum aklıma saat 11.45 te geldi şeytan da bastırıyor bi taraftan sanki bana taş taşıycam. Hayır ben tespih çekmeden uyusam sanki Allah azap çekecek kahrolacak tuhafız ya 😂
İşte onu yaşadık sonra deprem geldi onu yaşadık gördük ama hala akıllanmadık bunlar bizlere uyarıydı kendimize gelmemiz için ölenler icin ise vadelerinin dolduguydu ölenler icin ahiret hesabı var kalanlar icin ise hala şans var ama nerde biz de o anlayacak durum bildigimiz yoldan devam ediyoruz dedigin gibi biz bunu yaparak Allaha bir sey olacagını zannediyoruz
Kulaklığı arıycam önce seviyorum bu abiyi pek azo samimi geliyor bu tarz video sahiplerinin ama bu abi samimi gibi. Ben de 28im duysa ufalsın da cebime girsin demez inşallah 😂
Soran
+1 yıl
Azı
Soran
+1 yıl
Ben de bunu anlatmaya çalışmıştım nerden buldunuz bunu 🤔
Youtubeda shorts videolarinda karsime geliyor hep seninle konusmamizin üzerine denk geldi güzel de oldu seninde benim de anlattigimiz bu aslinda ama burada daha güzel anlatılmış
Soran
+1 yıl
Osman Sungur yelken farkı 🤔 ben de farkettiğim şeyi birçok kişinin farketmesine vesile olmak istedim. Birine yahut birilerine dokunabildiysem ne mutlu
Soran
+1 yıl
Fatih yağcı' yı da dinleyebilirsiniz
Soran
+1 yıl
Mehmet yıldız da güzel anlatıyor ama gülmekten odaklanamıyorum o adama😂 bir de geçenlerde izledim evlendikten sonra bi sakinlik gelmiş adamın duruşu bile değişmiş mülayim mülayim anlatmaya başlamış. Evlilik adamı böyle yapıyor demek ki dedim içimden😂 Nitekim hâlâ en iyilerinden Hayalhanem. Yunus oranı da izliyordum önceden o da iyiydi. Böyle sohbetler faydalı oluyor
Ben de bakıyorum onlara Mehmet Yıldiz Fatih Yağcı Hayalhanem Sözler Köşkü Mesken Osman Sungur Yeken dedin ya adını bilmiyordum sana videosunu gönderdigim kisi oldugunu Mehmet Yıldız evleneli bayagi oldu herhalde bir kızı var 2 yaslarinda eger yanlis bilmiyorsam bir videosunda denk gelmiştim
Soran
+1 yıl
Biliyorum izlemiştim çok tatlı bir şey maşallah 🤭 uzun zamandır izlemiyordum geçen denk geldi. Yunus oranı daha fazla izliyordum anlatış şekli daha güzeldi gruptan ayrıldı sanırım o izlemedim sonra. Bu arada senin nick çok tanıdık geldi bana konuştuk sanırım daha önce
Sen beni bayagı şaşırttın ben normalde öyle konusmam asla oluyorda kırk yılı başı oluyor işte o anda da sen denk geldin ben ne yorumlarda ne de mesajlarda konusmam oluyor da cok da uzun sürmüyor yine bir yerde kalıyor ama sen bayagi benim dikkstimi çektin dogrusu saşırttın da
Soran
+1 yıl
Benim bir yorumuma yazmıştın da soruyu bulamadım ama sanki cinsellik gibiydi soru ve bir konuda tartışmıştık, güzel şeyler hatırlamıyorum gibi ama net bir şey yok 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Soru güzelde sorunun başındaki Boru kelimesini çözemedim arkadaşım?
Bu dünyada Allahın borusu ötüyor ya hani soldaki iki meleğe sor anlatır 😂 takır takır hiç durmuyorlar
Sağda da vardı ya dur benim sağdakiyle pek işim yok varlığını unuttum 😂
Yormuyorum hiç kendisini ama soldaki sor bezmiştir benden
Böyle bir soru soruyorsanız eğer demek ki içinizde sizi tetikleyen bir şey var veya yaşadığınız hayat her neyse sizi rahatsız ediyor doğruyu bulmak için çıkar bir yol arıorusnuz
Soru tespih çekerken aklıma geldi ya her cuma tespih çekiyorum aklıma saat 11.45 te geldi şeytan da bastırıyor bi taraftan sanki bana taş taşıycam. Hayır ben tespih çekmeden uyusam sanki Allah azap çekecek kahrolacak tuhafız ya 😂
Keşke açık kullanıcı olsaydınız
Kız sen gerçek misin 😳😲😯😮
Ya çok saçma değil mi vallahi insan mal bi varlık diyorum bazen hepimizi düşünüp malız 😂
Bendeniz neydi o ya uykum geldi beyin iptal 😂 bendeniz bi bot he 😂😂
Çok doğru söylüyon aynen öyleyiz zaten bunu anlasak böyle olmayiz basimiza felaketler geliyor yine anlamiyoruz
Dünyada insan kalmadı be kim kim kaldık ki 😂 bi virüs geldi kaç kişiyi götürdü
Soru da tespih çekerken aklıma geldi ya her cuma tespih çekiyorum aklıma saat 11.45 te geldi şeytan da bastırıyor bi taraftan sanki bana taş taşıycam. Hayır ben tespih çekmeden uyusam sanki Allah azap çekecek kahrolacak tuhafız ya 😂
İşte onu yaşadık sonra deprem geldi onu yaşadık gördük ama hala akıllanmadık bunlar bizlere uyarıydı kendimize gelmemiz için ölenler icin ise vadelerinin dolduguydu ölenler icin ahiret hesabı var kalanlar icin ise hala şans var ama nerde biz de o anlayacak durum bildigimiz yoldan devam ediyoruz dedigin gibi biz bunu yaparak Allaha bir sey olacagını zannediyoruz
Şsytanın görevi o zaten Allahtan bizi uzaklaştırmak günaha harama yaklaştırmak
Bak simdi youtube da karşıma çıktı bunu izle
youtube.com/shorts/9HiRlgRh5Hs?si=qAWv5026aY_i8max
Kulaklığı arıycam önce seviyorum bu abiyi pek azo samimi geliyor bu tarz video sahiplerinin ama bu abi samimi gibi. Ben de 28im duysa ufalsın da cebime girsin demez inşallah 😂
Azı
Ben de bunu anlatmaya çalışmıştım nerden buldunuz bunu 🤔
Youtubeda shorts videolarinda karsime geliyor hep seninle konusmamizin üzerine denk geldi güzel de oldu seninde benim de anlattigimiz bu aslinda ama burada daha güzel anlatılmış
Osman Sungur yelken farkı 🤔 ben de farkettiğim şeyi birçok kişinin farketmesine vesile olmak istedim. Birine yahut birilerine dokunabildiysem ne mutlu
Fatih yağcı' yı da dinleyebilirsiniz
Mehmet yıldız da güzel anlatıyor ama gülmekten odaklanamıyorum o adama😂 bir de geçenlerde izledim evlendikten sonra bi sakinlik gelmiş adamın duruşu bile değişmiş mülayim mülayim anlatmaya başlamış. Evlilik adamı böyle yapıyor demek ki dedim içimden😂 Nitekim hâlâ en iyilerinden Hayalhanem. Yunus oranı da izliyordum önceden o da iyiydi. Böyle sohbetler faydalı oluyor
Ben de bakıyorum onlara Mehmet Yıldiz Fatih Yağcı Hayalhanem Sözler Köşkü Mesken Osman Sungur Yeken dedin ya adını bilmiyordum sana videosunu gönderdigim kisi oldugunu Mehmet Yıldız evleneli bayagi oldu herhalde bir kızı var 2 yaslarinda eger yanlis bilmiyorsam bir videosunda denk gelmiştim
Biliyorum izlemiştim çok tatlı bir şey maşallah 🤭 uzun zamandır izlemiyordum geçen denk geldi. Yunus oranı daha fazla izliyordum anlatış şekli daha güzeldi gruptan ayrıldı sanırım o izlemedim sonra. Bu arada senin nick çok tanıdık geldi bana konuştuk sanırım daha önce
Ben öyle hatırlamam ama olabilir belki konuşmuşluğumuz
Ben de tam anımsamıyorum zaten isim yabancı gelmedi sadece
Nick yazdığım yorumu siler misiniz rica etsem
Tamamdır sildim
Teşekkür ederim 🙄
Rica ederim ne demek :)
Hangi soruda karşılaştığımızı hatırlayabilseydim iyiydi 🤔 merak ettim
Aman çok takma sonra aklına gelir belki
Takılmak gibi değil seni merak ettim hani
Şaşırdım bayağı beni merak etmene benim öyle şeylerim yoktur hayalet gibi dolanıyorum sitede ben aslında
Hayalet gibi mi 🤭 hayalet casper falansınız o zaman ben gördüm sizin nicki birçok kez
Kendimi öyle tanımlıyorum aslında beni öyle herkes görmez farketmez bile
Neden:)
Site beni sevmedi sevemedi bir türlü ben de gerçi onu sevmedim anlaşamıyoruz bir türlü birbirimize uymuyoruz o bana gıcık ben ona gıcık
Gerçekten hayalet gibi olsaydın bu sohbet bu kadar uzun süremezdi bence
Al benden de o kadar bana da gıcık burası 😂
Sen beni bayagı şaşırttın ben normalde öyle konusmam asla oluyorda kırk yılı başı oluyor işte o anda da sen denk geldin ben ne yorumlarda ne de mesajlarda konusmam oluyor da cok da uzun sürmüyor yine bir yerde kalıyor ama sen bayagi benim dikkstimi çektin dogrusu saşırttın da
Benim bir yorumuma yazmıştın da soruyu bulamadım ama sanki cinsellik gibiydi soru ve bir konuda tartışmıştık, güzel şeyler hatırlamıyorum gibi ama net bir şey yok 😂
Cehennemde yanınca artık akılları başlarına gelir
🤷🤷
irade diye bir şey var